۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۳۷۱۳۶
نماینده خبرگان رهبری مطرح کرد؛

بازگشت به قرآن و عترت راه علاج فتنه تکفیر

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: اختلاف افکنی بین مسلمانان و تبلیغ چهره منفی و خشن از اسلام در دنیا دو هدف اساسی استکبار از ایجاد این گروه های تروریستی و تکفیری است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر امان الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با محکومیت جنایات تروریستی اخیر منطقه، گفت: انفجار بمب در اماکن مقدس اسلامی به ویژه در ایام عید و شادی مسلمانان کار استکبار جهانی و صهیونیست ها است؛ چرا که برای آنان حرمت شکنی بقاع متبرکه اسلامی و ریختن خون مسلمان به دست مسلمان دارای اهمیت و فوائد بسیار است.

 

این استاد حوزه علمیه کرمان افزود: اختلاف افکنی بین مسلمانان و تبلیغ چهره منفی و خشن از اسلام در دنیا دو هدف اساسی استکبار از ایجاد این گروه های تروریستی و تکفیری است.

 

وی تشریح کرد: تبلیغ اسلام خشونت آمیز موج اسلام ستیزی را در سراسر جهان تقویت می کند؛ بر همین اساس آنان به دنبال جنگ مسلمان با مسلمان هستند تا به این اهداف پلید خویش دست یابند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی به حادثه تروریستی اخیر در مدینه اشاره کرد و گفت: هتک حرمت حرم نبوی هتک حرمت خدا است.

 

وی تصریح کرد: گروه های تکفیری تروریستی به ویژه داعش ابزار استکبار در جهت رسیدن به اهداف شوم خود هستند و در واقع این گروه ها فریب صهیونیست ها را خورده اند.

 

وی نسخه خروج از بحران را تمسک به قرآن و عترت دانست و تاکید کرد: ریشه فتنه در جدایی مسلمانان از قرآن و عترت است و راه خاموشی آن نیز بازگشت به قرآن یعنی حبل الله المتین و عترت است.

 

نماینده خبرگان رهبری گفت: با انتقاد از عملکرد سران برخی از کشور های مرتجع عربی، گفت: اسف بار است که برخی از سران کشور های اسلامی در راه نابودی اسلام اصیل با دشمن اصلی دین همراه شوند و ابزار دست استکبار در جنایات منطقه شوند.

 

وی به وظیفه حوزه و سایر دستگاه های فرهنگی مذهبی اشاره داشت و گفت: راه مقابله با تکفیر کار نظری فکری و تبلیغ مبانی اصیل اسلام است.

 

نماینده خبرگان رهبری گفت: همان طور که تهاجم علیه مسلمانان بزرگ و گسترده است، جبهه مقابله با آن نیز باید گسترده، قوی و محکم باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در پایان تبیین و روشنگری را محور اصلی مبارزه دانست و گفت: امروز در میدان مبارزه، مسلمانان از جهالت و نادانی رنج می برند و بخاطر همین جهالت نیز آلت دست کفار شده اند؛ بنابراین تنها راه چاره تبیین مبانی اسلام و روشنگری خواهد بود./9701/302/ب3

 

ارسال نظرات