۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۳۷۱۹۰

بازتاب حمایت عربستان از فرقه منافقین در شبکه‌های اجتماعی

حمایت آشکار و علنی آل سعود از فرقه تروریستی منافقین و حضور ترکی الفیصل شاهزاده سعودی در میتینگ تبلیغاتی آنها، دستمایه تسمخر آل سعود از سوی فعالان شبکه‌های ارتباط اجتماعی و انتقادهای شدید آنها قرار گرفته است.
منافقین رجوی عربستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حضور ترکی الفیصل رییس سابق سازمان اطلاعات و از تاثیرگذارترین شاهزادگان سعودی در میتینگ تبلیغاتی سرکردگان گروهک تروریستی منافقین و اعلام حمایت آشکار آل سعود از این فرقه تروریستی با واکنش شدید فعالان شبکه‌های ارتباط اجتماعی روبرو شده است و آنها به انتقاد شدید از تازه‌ترین حماقت حکام عربستان پرداخته‌اند.

 

به گزارش تسنیم، فعالان شبکه‌های ارتباط اجتماعی، حمایت آل سعود از گروهک تروریستی منافقین را به تمسخر کشیدند. آنها همچنین به تمسخر رسانه‌های سعودی پرداختند که مریم رجوی را رییس جمهور منتخب ایران خواندند در حالی که کشورشان، عربستان، معنای انتخابات را جز انتخابات مضحک شوراهای شهر درک نمی‌کند و با آن بیگانه است.

 

حمید رزق از فعالان مطرح یمنی، خصومت‌ورزی آل سعود با جمهوری اسلامی ایران را در راستای جلب رضایت رژیم صهیونیستی دانست و اینگونه نوشت: به خاطر چشمانت، «اسرائیل»... ترکی فیصل در کنفرانس معارضان ایرانی: من هم خواهان سرنگونی نظام هستم.

 

مضاوی الرشید معارض عربستانی هم نوشت: هیچ کشوری که دشمن حکومت سعودی باشد، معارضانی را که از آنها حمایت کند، نمی‌یابد، زیرا همه آنها در زندان‌های سعودی هستند.

 

دکتر عبدالحمید دشتی نماینده پارلمان کویت که به سبب مواضع ضد آل سود در معرض خشم و کینه این رژیم و حامیانش قرار گرفته است، در صفحه شخصی خود نوشت : در دوران صدام مقبور، شبه نظامیان تروریستی مجاهدین خلق، دست راستی وی بودند و وحشیانه‌ترین جنایات از جمله جنایت انفال(کشتار شیعیان عراق) را مرتکب شدند. امروز سعودی به همراه 20 کشور و ارتش‌های مجهز خود در برابر ملت یمن که سلاح‌های ساده در اختیار دارد، زمین‌گیر شده‌اند، شما (آل سعود) چگونه یارای مقاومت در برابر ایران و ارتش قدرتمندش را دارید.

 

یک فعال عرب با انتشار تصاویر انتخابات آزاد و رقابتی در ایران و تصویری که آل سعود مردم خود را در یک وضعیت تحقیرآمیز وادار به دست دادن با عکس پادشاه سعودی مجبور می‌کند، نوشت : ملت ایران انتخاب می‌کند و سعودی با تصویر دست می‌دهد. این فعال به رفتار تحقیرآمیز رژیم آل سعود با شهروندان عربستانی و زیر پا گذاشتن اصول شهروندی اشاره کرده است.

 

ابوالعداله العبادی دیگر فعال عرب نوشت : تفاوت میان ایران و حکومت سعودی و چگونگی انتخاب رییس را ملاحظه کن و قضاوت کن که کدام نظام به اصلاح نیاز دارد(رژیم آل سعود که بویی از انتخابات نبرده یا جمهوری اسلامی ایران که انتخابات مردمی و آزاد و رقابتی در آن برگزار می‌شود)

 

موضوع حمایت آل سعود از مریم رجوی سرکرده گروهک  تروریستی منافقین هم مایه تمسخر فعالان عرب شده است به طوری که آنها منع رانندگی زنان در عربستان و حمایت آل سعود از مریم رجوی به عنوان رییس یک کشور(رسانه‌های سعودی، رجوی را رییس جمهور منتخب توصیف کرده‌اند) را بیانگر تناقض آشکار آل سعود دانسته که ملت خود را تحقیر می‌کند. یک فعال نوشته است: شاهزاده سعودی از زن ایرانی برای تصدی ریاست دولت حمایت می‌کند، ولی از زنان سعودی برای رانندگی حمایت نمی‌کند./847/ب904/د

ارسال نظرات