۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۳۷۲۹۴
نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خدمت در جهت پیشگیری مهم ترین رسالت سازمان بهزیستی است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: خدمت در جهت پیشگیری باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی باشد چراکه پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و پیشگیری از معلولیت ‌ها سبب سلامت جامعه می ‌شود.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان بهزیستی این استان اظهار داشت: خدمت در جهت پیشگیری باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی باشد چراکه پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و پیشگیری از معلولیت ‌ها سبب سلامت جامعه می ‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در بهزیستی افزود: سرمایه‌گذاری در بهزیستی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه بسیاری از افراد تحت پوشش بهزیستی در گستره کار جامعه هدف بهزیستی قرار دارند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بهزیستی یک نهاد مقدس است، تصریح کرد: بهزیستی یک نهاد مقدس و کار مسؤولان بهزیستی بسیار ارزشمند است چراکه خدمت به آسیب‌دیدگان اجر و پاداش ویژه نزد خداوند متعال دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اقدمات انجام شده از سوی بهزیستی استان خاطرنشان کرد: نقاط قوت در این سازمان باید تقویت و نقاط ضعف آن که بسیار ناچیز است کاهش یابد.

 

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به دستاوردهای ماه مبارک رمضان گفت: کسی که خود را متقی می‌داند و در زمره اهل تقوا قرار دارد به یقین ماه رمضان با او دستاوردهایی به همراه داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستاوردهای کسب شده در این ماه باید از سوی افراد صیانت و افزایش یابد چراکه اهل کمال برای رسیدن به تقوا به ابزار حرکتی به نام تقوا نیاز دارند و دستاوردهای ماه مبارک رمضان می ‌تواند ابزار حرکت آن‌ها را فراهم کند.

 

در ادامه این نشست نیز محمد میرزایی، مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 32 هزار نفر از مردم این استان تحت پوشش خدمات بهزیستی استان قرار دارند، ابراز داشت: اشتغال و مسکن از مهمترین دغدغه های مددجویان زیر پوشش این نهاد است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال مددجویان زیرپوشش یک هزار فرصت شغلی با بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات کم بهره ایجاد شد، ابراز داشت: گسترش خط مشاوره تلفنی 1480 و شناسایی درجه معلولیت معلولان از جمله برنامه ها و اولویت های امسال بهزیستی استان است.

 

میرزایی با اشاره به اجرای طرح حمایت مالی خُرد افزود: این طرح از سال 88 به صورت پایلوت در شهرستان لردگان با 20 گروه آغاز به کار کرد و امروز به 340 گروه افزایش یافته که 98 درصد اعضای این طرح زنان سرپرست خانوار هستند./202/9457/ب1

ارسال نظرات