۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۴۳۷۳۱۷

برگزاری دوره‌‌های تفسیر تربیتی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه

دوره‌های آموزشی تفسیر قرآن کریم در قالب دو نشست به صورت روزانه در آستان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
 قرآن کریم حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره های آموزشی مرتبط با تفسیر تربیتی قرآن کریم همه روزه صبح ها و عصرها در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

 

طلاب و علاقه‌مندان به شرکت در بخش عمومی این دوره صبح ها می‌توانند به مدرس۵ شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کرده و در کلاس تفسیر حجت الاسلام و المسلمین فقیهی حضور یابند.

 

همچنین این دوره در شیفت عصر با حضور خانم زین العابدین و سایر اساتید در مدرس ۶ شبستان نجمه خاتون(س) برای بانوان برگزار می شود.

 

اضافه بر این مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در روزهای پنج‌شنبه دوره های تدبر در قرآن کریم را با حضور حجت الاسلام صبوحی برای خواهران برگزار کرده و این دوره ها نیز در مدرس ۵ برای علاقمندان برگزار شده و در حال حاضر نیز ثبت نام در این دوره ها ادامه دارد.

 

لازم به ذکر است، در حال حاضر در شبستان نجمه خاتون(س) حرم حضرت معصومه(س) چندین کلاس در زمینه حفظ، تجوید و تلاوت قرآن کریم برای گروه‌های سنی مختلف در حال برگزاری است و اضافه بر این دوره های آموزشی ویژه برادران در زمینه‌های مرتبط با قرآن کریم از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در این آستان مقدس برگزار می شود./۹۶۸/ت302/س

 

ارسال نظرات