۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۳۷۳۹۹
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در گفت وگو با رسا:

مواضع منفعلانه غرب را جری و گستاخ کرده است

امام جمعه شهرکرد با بیان این که دشمنی دشمنان جای تعجب نداشته و تازگی ندارد، گفت: دغدغه ما این است که چرا گاهی مسؤولان ما موضع جدی و قاطعی نمی گیرند و پاسخ درستی به دشمنان نمی دهند که آن ها به خود اجازه می دهند هر اظهاری نظری داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهارات اخیر بان کی مون و مرکل علیه آزمایش های موشکی ایران گفت: این موضوع از نظر آن هایی که خوی استکباری آمریکا و هم پیمانان آن را می شناسند چیز تازه ای نیست.

 

وی افزود: از ابتدا رهبر معظم انقلاب مدام و مستمر تأکید کردند که بحث طرف مقابل  هسته ای نیست، این ها با تمامیت نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند و به هر شکلی و هر روز بهانه ای را مطرح می کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که دشمن هر روزی بهانه را مطرح می کند تا آسایش، امنیت و روند رو به رشد نظام را کنترل کنند، اظهار داشت: دشمن درصدد این است که نگذارد جمهوری اسلامی ایران به اهدافش برسد، امروز مسأله موشک مطرح است و در آینده نیز با ده ها بهانه دیگر روبه رو خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: مسؤولان کشور باید هوشیاری لازم را داشته باشند و جواب دندان شکن و قاطعی به ادعاها و اظهارات نادرست بدهند تا دشمن خود را مجاز نداند هر روز بهانه ای را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کند؛ اما از طرف انتظاری نمی رود چون خوی آن ها استکباری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که دشمنی دشمنان جای تعجب نداشته و تازگی ندارد، ابراز داشت: دغدغه ما این است که چرا گاهی مسؤولان ما موضع جدی و قاطعی نمی گیرند و پاسخ درستی به دشمنان نمی دهند که آن ها به خود اجازه می دهند هر اظهاری نظری داشته باشند.

 

وی بر ضرورت پاسخگویی به یاوه گویی های گوناگون دشمن تاکید و عنوان کرد: انتظار این است که آقایان محکم پاسخ داده و اجازه ندهند که آن ها زیاده روی و زیاده خواهی داشته باشند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات