۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۴۳۷۴۰۸
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین:

استوار ساختن مدیریت کشور بر پایه برجام اشتباه است

حجت الاسلام محبی گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب به عنوان فردی که جریانات سیاسی جهان و راهبردهای آمریکا را رصد می کنند، نباید برای حل مشکلات کشور به برجام متکی بود که البته این به معنای عدم داد و ستد با سایر کشورها نیست، بلکه تاکید بر استوار نساختن مدیریت کشور بر پایه برجام است.
محمد محبی

حجت‌الاسلام محمد محبی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ادعاهای اخیر مقامات بین المللی و اروپایی درباره نقض برجام از سوی ایران، گفت: سازمان ملل برخلاف رسالتش مبنی بر حمایت از حقوق ملت‌ها بیشتر حامی دولت‌های مستکبر است و این نکته در پیشینه این سازمان نیز قابل مشاهده است.

 

وی ادامه داد: بانکی مون به عنوان بازیچه تابع دولت‌هایی همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب است، بنابراین با توجه به همین امر مطالبی را درباره ایران مطرح کرده که دور از انتظار نیز نبود.

 

حجت الاسلام محبی عدم توجه به عربستان و ناقضین حقوق بشر را طبیعی دانست و عنوان کرد: عربستان و حامیان تروریسم تامین کننده منافع آمریکا در منطقه هستند، بانکی مون تحت سیطره آنان است بنابراین داشتن رویکرد عدم توجه به عربستان از سوی دبیرکل سازمان ملل طبیعی است.

 

 

وی درباره علت پرداختن به ایران هراسی گفت: از آنجایی که ایران با داشتن روحیه استکبار ستیزی منافع آمریکا را به خطر می اندازد و الگویی برای ملت‌های منطقه است، قدرت‌های استکباری به دروغ ایران را به عنوان محور شرارت اعلام می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین با بیان این‌که اتکا به برجام برای حل مشکلات کشور اشتباه است، ابراز داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب به عنوان فردی که جریانات سیاسی جهان و راهبردهای آمریکا را رصد می‌کند، نباید برای حل مشکلات کشور به برجام متکی بود که البته این به معنای عدم داد و ستد با سایر کشورها نیست، بلکه تاکید بر استوار نساختن مدیریت کشور بر پایه برجام است.

 

وی در پایان بر اتکا به توان داخلی تاکید کرد و گفت: ما باید با اقتصاد مقاومتی و اقدام عملی گام‌های بزرگی برداریم چرا که دشمن به هیچ وجه راضی به پیشرفت ما نیست و سعی می‌کند سودی برای ایران نداشته باشد./302/955/ب1

ارسال نظرات