۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۳۷۴۷۵
مركز اسناد انقلاب اسلامی منتشر كرد؛

ویژه‌نامه الكترونیكی "ابعاد پیدا و پنهان بهائیت"

پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی ویژه‌نامه "ابعاد پیدا و پنهان بهائیت" را با رویكرد بررسی مبارزات روحانیون با فرقه ضاله بهائیت، بررسی ارتباط بهائیت و رژیم صهیونیستی و ... در قالب "نشریه الكترونیكی" منتشر كرد.
بهاییت

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی ویژه‌نامه "ابعاد پیدا و پنهان بهائیت" را با رویكرد بررسی مبارزات روحانیون با فرقه ضاله بهائیت، بررسی ارتباط بهائیت و رژیم صهیونیستی و ... در قالب "نشریه الكترونیكی" منتشر كرد.


در این پرونده، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان طی یادداشتی در بخش اول به بررسی مبارزات روحانیون با فرقه ضاله بهائیت می‌پردازد و در بخش دوم با ارائه اسنادی ارتباط بهائیان و رژیم صهیونیستی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.


همچنین در پرونده "ابعاد پیدا و پنهان بهائیت" برای اولین بار دست‌خط‌هایی از استفتاء امام خمینی (ره) و آیت‌الله بروجردی درباره فرقه ضاله بهائیت منتشر شده است.


در بخش دیگری از پرونده گزارش‌هایی با عناوین "نقش بهائیان در كشتار مردم ایران در 15 خرداد 42" و "مبارزات آیت‌الله بروجردی با فرقه ضاله بهائیت" منتشر شده است.


در بخش كوتاه‌نوشت‌های پرونده "ابعاد پیدا و پنهان بهائیت" نیز مطالبی با عناوین "توهین‌های زشت بهائیت به ایرانیان"، "حمایت مصدق از بهائیان"، "دشمنی بهائیان با مسلمانان" و ... منتشر شده است.


علاقمندان می‌توانند فایل pdf پرونده "ابعاد پیدا و پنهان بهائیت" را از اینجا دانلود كنند./856/102/ب3

ارسال نظرات