۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۳۷۶۳۷
آیت الله عالمی در گفت وگو با رسا:

دولت همه چیز حتی مسائل روزمره را به برجام گره زد/ اتکای به افراد و جریان خاص به دولت ضربه می زند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری از این که برخی مسؤولان همه امورات کشور را به برجام گره زدند انتقاد و اتکای دولت به افراد و برخی جریان های خاص را آسیب آفرین توصیف کرد.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به یک سالگی برجام گفت: برجسته ترین چیزی که از جریان برجام استفاده می شود این است که باید هوشیار باشیم که دشمن صادق نیست.

 

وی افزود: به دشمن نمی توان اعتماد کرد چون خود دشمن کرارا این مسأله را ثابت کرده است، باید هوشیار باشیم ضمن این که نباید بهانه به دست دشمن داد خودمان را جلوی فریب ها و نیرنگ های دشمن قرار ندهیم، این بزرگ ترین تجربه ای است که باید از برجام گرفته شود.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در آستانه به سرانجام رسیدن برجام آقایان ادعا می کردند که حتی کارهای روزمره با امضا کردن برجام به سامان می رسد، اظهار داشت: حتی بعضا مسائل جاری نیز این گونه تلقی می شد.

 

وی ادامه داد: در برخی از تعبیرات درباره بازار و ارز در سخن برخی از آقایان این گونه بود در این زمینه ها از برجام سود برده خواهد شد، نه تنها هیچ یک از این موارد به دست نیامد بلکه نامطمئن بودن سرنوشت جریان برجام بسیاری از دست اندرکاران اقتصادی کشور را برای آینده نگران کرده است.

 

آیت الله عالمی با اشاره به راهکار رونق اقتصادی و حل مشکلات، ابراز داشت: توصیه ما به آقایان این است که بیش از همه به توانایی داخل کشور و دلسوزان نظام متکی باشند، دولت نباید متکی به افراد خاص از جریان خاص و با نگاه و تحلیل خاص نباشد که قطعا از آن ضربه خواهند خورد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات