۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۴۴۰۶۹

کانال رسمی تلگرام و صفحه اینستاگرام آیت‌‌الله ناصری راه‌اندازی شد

کانال رسمی تلگرام و صفحه اینستاگرام آیت‌‌الله ناصری اصفهانی با هدف اطلاع رسانی به روز و دقیق از نگاه و مباحث اخلاقی مطرح شده از سوی وی راه‌اندازی شد.
آیت الله ناصری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بنیاد هاد، کانال رسمي تلگرام و صفحه اينستاگرام آیت الله  ناصری اصفهانی، با هدف اطلاع رسانی به روز و دقیق از نگاه و مباحث اخلاقی مطرح شده از سوی  وی، با رویکرد اشاعه فرهنگ اسلام ناب در میان اقشار متنوع جامعه شروع به کار کرد.

 گفتنی است که علاقه مندان برای عضويت در تنها كانال رسمی تلگرام آیت الله ناصری، مي‌توانند با ورود به نشاني اينترنتي https://telegram.me/joinchat/CWy-zT5T683tsP-pYE8pLA يا جستجوي عبارت @Naseri_ir در اپليكيشن تلگرام و انتخاب گزينه Join اقدام کنند.

 همچنين براي دنبال كردن تنها صفحه رسمی اينستاگرام ایشان، در اپليكيشن اينستاگرام خود عبارت Naseri_ir را جستجو و يا وارد نشاني اينترنتي https://www.instagram.com/naseri_ir/ گردند.

برای آشنایی بیشتر علاقه مندان به آیت الله محمد ناصری اصفهانی، زندگی نامه ای مختصر از ایشان ذکر می‌شود:

حضرت آیت الله ناصری در سال ۱۳۰۹ ش در دولت آباد اصفهان و در خانواده‌ای اهل زهد و تقوا به دنیا آمد. پدر وی حاج شیخ محمد باقر ناصری که از عالمان زاهد و وارسته بود، برای ادامه تحصیل به شهر مقدس نجف اشرف می‌رود. آیت الله ناصری در این زمان چهارده ساله بوده و دروس مقدمات حوزه را فرا گرفته بود. پس از دو سال اقامت در نجف اشراف، مادر وی فوت می کند و در جوار مولایش امیرالمؤمنین دفن می ‌شود.

یک سال پس از فوت مادر، پدر به همراه خانواده به ایران باز می‌گردد و فرزند خود را برای تحصیل در نجف باقی گذاشته و وی را به امیرمؤمنان امام علی(ع) می‌سپارد./998/د102/ی

ارسال نظرات