۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۴۴۰۸۳
معاون بین‌الملل جامعه المصطفی:

رد گمانه‌ها درباره تغییر مدیریت جامعه المصطفی

معاون بین‌الملل جامعه المصطفی(ص) تاکید کرد: هنوز سخنی مبنی بر تغییر در مدیریت این نهاد حوزوی بین‌المللی مطرح نشده و ابلاغی صورت نگرفته است و مدیریت آیت‌الله اعرافی بر آن همچنان ادامه دارد.
حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید حکیم‌الهی، معاون بین‌الملل جامعه المصطفی العالمیه(ص) در پاسخ به گمانه‌های موجود در زمینه تغییر مدیریت جامعه المصطفی(ص)، گفت: مدیریت آیت‌الله اعرافی بر جامعه المصطفی(ص) همچون گذشته ادامه دارد.

وی ادامه داد: فعلا برای تغییر در مدیریت جامعه المصطفی(ص) چیزی ابلاغ و مطرح و کسی معرفی نشده است.

وی افزود: تصمیم‌گیری درباره مدیریت جامعه المصطفی(ص) توسط دفتر رهبر معظم انقلاب و با مشورت با هیئت امنا صورت می‌گیرد و در نهایت رهبر معظم، رئیس جامعه المصطفی(ص) را انتخاب می‌کنند.

معاون بین‌الملل المصطفی(ص) که در برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای از وی به عنوان جانشین آیت‌الله اعرافی نام برده شده است، اظهار کرد: آیت‌الله اعرافی، مدیری فرهیخته، توانمند و با کیاست و تدبیر و سیاست است.

حکیم‌الهی تاکید کرد: در حال حاضر هم با وجود اینکه ایشان مدیریت حوزه را نیز برعهده دارند کوچکترین رخوت و سستی و رکودی در فعالیت‌های المصطفی(ص) ایجاد نشده است.

یادآور می‌شود، چندی قبل برخی رسانه‌های مجازی از احتمال تغییر در مدیریت المصطفی(ص) پس از انتخاب آیت‌الله اعرافی به سمت مدیریت حوزه خبر داده بودند و آقایان محسن قمی، محسن اراکی، مهدوی‌مهر و حکیم‌الهی را گزینه‌های احتمالی جانشینی اعرافی عنوان کرده بودند./836/د102/ل

ارسال نظرات