۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۴۵۰۱۹
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

ایستادن در برابر امام و نفوذ منتظری را به انحراف کشاند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ساده لوحی منتظری و با بیان این که مردم می دانستند که منافقین مستحق اشد مجازات هستند، گفت: این شیخ تحت تأثیر جریانات پیرامونش بود و در مقابل امام قرار گرفت و به انحرافات و شذوذات عجیب مبتلا شد.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتشار فایل صوتی آقای منتظری و هجمه به حضرت امام و انقلاب گفت: این مسأله یک سناریوی جدید است که دشمنان نظام و انقلاب برای تضعیف نظام و تلاش برای براندازی انقلاب طراحی کرده اند.

وی افزود: این کار فتنه ای دیگر در راستای فتنه 88 و فتنه های دیگری است که دشمنان اسلام طراحی کرده اند، تأکید دشمن در رابطه با فایل صوتی آقای منتظری به چند جهت است، یکی این که الان استراتژی استکبار جهانی در برابر جمهوری اسلامی ایران مطرح کردن مسأله حقوق بشر است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که حال که مسأله هسته ای به قول آن ها با برجام خاتمه یافته به سوژه های دیگری برای تضعیف نظام روی آورده اند، اظهار داشت: پروژه حقوق بشر مسأله ای است که از قبل بوده و در حال حاضر نیز مورد نظر دشمنان است.

وی ادامه داد: از آنجایی که دشمن سوژه ای از جمهوری اسلامی در زمینه حقوق بشر ندارد مسأله فایل صوتی را مطرح کردند و حرف منتظری به عنوان یکی از مسؤولان نظام و قائم مقام رهبری در آن زمان در زمینه اعدام منافقین را می خواهند به عنوان حقوق بشر علم کنند.

آیت الله حیدری با بیان این که از جهتی دیگر آمریکا می داند جریانی که می تواند با انقلاب اسلامی برخورد نظامی کند جریان نفاق است، ابراز داشت: داعش و دیگر گروه ها دسترسی به داخل کشور ندارند و تا کنون چندبار خود را آزموده اند و متوجه شدند که نمی توانند غلطی بکنند.

وی عنوان کرد: فکر می کنند با مطرح کردن جریان نفاق می توانند به جایی برسند، اما از آن جایی که جریان نفاق نزد مردم مطرود است به نوعی می خواهند مظلوم نمایی و آن ها را از جنایات سابق تطهیر کنند تا بدین وسیله دارای وجهه ای شوند و بتوانند سربازگیری مجددی در راستای اهداف شان داشته باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: احتمال دیگری که وجود دارد انحراف اذهان عمومی جهان از جنایت های عربستان، تهاجم وحشیانه به حقوق بشر و کشتار یمن و سوق دادن مسائل به سمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: می خواهند بگویند جمهوری اسلامی که خود داعیه دار دفاع از حقوق مسلمین است حقوق ایرانی ها را زیرپا گذاشته و به نوعی می خواهند جنایات عربستان را تطهیر کنند؛ در همان زمان این مطلب برای مردم و دست اندرکاران مشخص بود و صحبت های آقای منتظری پایه ای نداشته است.

آیت الله حیدری با بیان این که آقای منتظری انسانی ساده لوح بوده و منافقین توسط باند سید مهدی هاشمی توانستند در بیت او نفوذ کنند و اطلاعات غلط دهند، گفت: اطلاعات غلطی به آقای منتظری داده می شد و او نیز تحت تأثیر این مسائل بود و در برابر حضرت امام قرار گرفت.

وی افزود: مردم مسلمان می دانستند که دست منافقین به خون ایرانیان بی گناه آغشته است، این گروه 17 هزار نفر را در نقاط گوناگون به قتل رساندند و حتی عده ای را بر سر سفره افطار سر بریدند و حتی داعشی ها از این نظر به پای آن ها نمی رسند؛ مردم می دانستند که منافقین مستحق اشد مجازات هستند اما این شیخ تحت تأثیر جریانات پیرامونش بود و در مقابل امام قرار گرفت و به انحرافات و شذوذات عجیب مبتلا شد؛ مطرح کردن دوباره این جریان با هدف تضعیف حضرت امام و مرحوم حاج سید احمد آقا بوده و به صورت غیر مستقیم تضعیف اصل ولایت فقیه مد نظر دشمنان است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات