۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۴۵۵۷۱
امروز و همزمان با آغاز هفته دولت؛

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان افتتاح می شود/ تخفیف ویژه برای طلاب و دانشجویان

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان همزمان با آغاز هفته دولت در زنجان آغاز به کار کرده و با وجود 200 غرفه نمایشگاهی تا هشتم شهریور ماه به کار خود ادامه می دهد.
باشگاه کتاب

ناصر مقدم، مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ناشرانی از سراسر کشور همزمان با آغاز هفته دولت، اظهار داشت: این نمایشگاه امسال برای نخستین بار در محل مصلی خاتم الانبیاء (ص) زنجان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به علل عدم برگزاری این نمایشگاه مانند سنوات گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان، افزود: برنامه زمانی نمایشگاه کاسپین برای برگزاری نمایشگاه کتاب همخوانی نداشت و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، نمایشگاه در مصلای زنجان برگزار می شود.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: افتتاحیه آغاز به کار نمایشگاه، امروز و با حضور آقای صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی برگزار می شود که شکر خدا ناشران خوب و فعال و قدری در این نمایشگاه حضور می یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه با اشاره به این که ناشران استان های دیگر تمایل دارند که فروش خوبی در این نمایشگاه داشته باشند، افزود: نمایشگاه کتاب امسال در استان زنجان استارت می خورد و در روزهای بعد ناشران به نمایشگاه های استان های دیگر نیز مراجعه می کنند.

مقدم در ادامه از تخفیف 20 درصدی ناشران در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: 20 درصد نیز از طریق بن کتاب تخفیف ارائه می شود که به افراد واجد شرایط اختصاص می یابد.

وی در ادامه با اشاره به تخفیف ویژه خرید کتاب برای طلاب و دانشجویان، تصریح کرد: سوای این ٢٠ درصد، تخفیف ویژه‌ای نیز برای برخی از اقشار با شرایط خاص همچون طلاب، اساتید، دانشجویان و اصحاب فرهنگ و هنر اختصاص داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه های جانبی هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان، تأکید کرد: از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه نیز می توان به عصری با شعر، دعوت از منتقدین و نویسندگان مطرح کشور، جشن امضای کتاب و روز شهرستان ها اشاره کرد که در طول برگزاری نمایشگاه اجرا خواهد شد.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به دلایل عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب مانند سنوات گذشته، گفت: معاونت فرهنگی مایل به برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان زنجان در کنار نمایشگاه کتاب نیست، از این رو نمایشگاه مطبوعات امسال در زنجان در زمان دیگری برگزار می شود.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان با وجود 200 غرفه نمایشگاهی از امروز کار خود را آغاز کرده و تا هشتم شهریور ماه هر روز از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است./949/302/ب2

ارسال نظرات