۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۴۵۶۱۸
سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان:

حوزه هنری در جهت معرفی و شناساندن مشاهیر انقلابی گام بردارد

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: متاسفانه در زمینه فرهنگ انقلاب در استان و معرفی مشاهیر انقلابی به خوبی کار نشده و این مهم باید به مردم معرفی و شناسانده شود، امید است این مهم از سوی حوزه هنری هرمزگان محقق شود.
حجت الاسلام انصاری راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی‌ اکبر انصاری راد سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز سه شنبه در نشست با رییس و جمعی از مسؤولان حوزه هنری هرمزگان، گفت: متاسفانه در زمینه فرهنگ انقلاب در استان و معرفی مشاهیر انقلابی به خوبی کار نشده و این مهم باید به مردم معرفی و شناسانده شود امید است این مهم از سوی حوزه هنری هرمزگان محقق شود.

وی فعالیت حوزه هنری استان هرمزگان را گسترده خواند و افزود: این دستگاه اگر چه با عنوان حوزه هنری نام گرفته اما تلفیقی از هنر، دین و مذهب است که قرار گرفتن این سه موضوع مهم در کنار هم می‌تواند در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی اسلامی بسیار اثرگذار باشد.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان، حوزه هنری را مایه خیر و برکت دانست و گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیش از پیش آماده همکاری و تعامل با حوزه هنری هرمزگان بوده و در تلاش است تا این دستگاه را در جهت رسیدن به اهداف متعالی خود یاری دهد.

وی تصریح‌ کرد: در زمینه دفاع مقدس نیز متاسفانه اقدامات و فعالیتهای اصولی صورت نگرفته و ثبت خاطرات رزمندگان استان در 8  سال جنگ تحمیلی نیازمند به یادآوری، تدوین و ارائه بوده که می‌ توان از ظرفیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر نهادها در جهت رسیدن به این مقصد کمک گرفت.

حجت الاسلام انصاری‌ راد با تاکید بر معرفی مولفان و نویسندگان و حمایت از تالیفات آنان بیان کرد: حوزه هنری هرمزگان باید به عنوان یک دستگاه متولی به این مهم بپردازد و از افرادی که ذوق هنری دارند اعم از شاعران و مولفان اهتمام ویژه بورزد.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: این اداره‌ کل و حوزه هنری برخی کارها اعم از کنگره‌ ها و همایشها با هدف کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت به صورت مشترک برگزار کند.

وی ادامه داد: اداره‌ کل تبلیغات اسلامی هرمزگان آمادگی دارد تا در صورت برگزاری مراسماتی که حوزه هنری الزام می‌داند به طور خاص اجرا کند نسبت به تأمین سخنران اقدام کند.

حجت الاسلام انصاری راد با اشاره به نقش تعامل و همکاری تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در توسعه و ترویج آرمان‌ های انقلاب اسلامی تاکید کرد: مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستانها موظف می‌ شوند تا در جهت تامین فضای مناسب برای فعالیت حوزه هنری در شهرستانها همکاری لازم را داشته باشند چرا که حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی در کنار یکدیگر در شناساندن ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و ترویج ارزشهای این انقلاب ناب موثر هستند./202/851/ب1

ارسال نظرات