۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۴۵۶۲۱
مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی تأکید کرد؛

لزوم توجه بیشتر به مسکن طلاب و روحانیان

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر توجه به مسکن طلاب، گفت: مرکز خدمات فعالیتهای خود را در عرصه مسکن خدمات طلاب جدی‌‌تر ادامه می دهد.
جلسه مسکن طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، تفاهم‌نامه همکاری برای دو شهرستان مراغه و ملکان ظهر امروز با حضور مدیرکل دفتر پیگیری و جذب ظرفیتها و معاون خدمات مسکن و امور بهره‌برداران موسسه مسکن طلاب و روحانیان استان و مدیر و مسؤول مسکن مرکز خدمات استان در شرکت توسعه مسکن آذربایجان در تبریز تصویب و به امضا طرفین رسید.

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات استان آذربابجان شرقی با اشاره به اهمیت مسأله مسکن طلاب آن را یکی از مسائل مهم و اساسی مورد توجه مرکز خدمات دانست و ابراز داشت: مرکز خدمات یکی از مهمترین اولویتهای خود را مسکن طلاب و رفع مشکل سکونت آنها قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیتهای مختلف این مرکز در عرصه مسکن طلاب، ادامه داد: این مرکز در طول سال گذشته توانسته از در عرصه تأمین مسکن طلاب نتایج و اقدامات در خوری را انجام دهد، مرکز خدمات این مسأله را با جدیت تمام ادامه خواهد داد و فعالیتهای خود را تداوم خواهد بخشد.

سروری مدیرعامل شرکت آذربایجان همکاری با مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی را مایه افتخار این شرکت دانست و گفت: این شرکت با خرید پروژه‌های سه‌جانبه در شهرهای مختلف آنها را به قرارداد دو جانبه تبدیل و برای همه اعضا، سند عرصه و اعیان شش‌دانگ تقدیم می‌کند.

خان احمدی معاون خدمات مسکن و امور بهره‌برداران مسکن از حسن توجه این شرکت نسبت به مرکز خدمات تقدیر و تشکر کرد و خواستار مساعدت بیشتر شرکت با این مرکز شد و افزود: همکاریهای دو طرف می تواند مشکلات طلاب و روحانیان را در مسأله مسکن رفع کند.

وی با اشاره به درآمد کم طلاب و شهریه پایین آنها، ادامه داد: با توجه به درآمد کم طلاب که فقط از طریق شهریه حاصل می‌شود امکان آورده اولیه با مبالغ بیشتر در پروژه‌های دوجانبه خود مالکی عملاً ممکن نیست، از این رو باید این مسأله نیز مورد توجه باشد.

با ادامه جلسه و توضیحات مدیر مرکز خدمات استان و مدیرکل دفتر پیگیری و جذب ظرفیتهای موسسه مسکن، این شرکت قبول کرد با حداقل آورده اولیه برای پروژه در شهرهای ملکان و قبول شرایط در مراغه و با حمایت مرکز خدمات باقی مبلغ به‌صورت اقساطی پرداخت شود.

با حضور مهندس حیدری مسؤول قراردادها و فروش این شرکت در جلسه، پیش‌نویس تفاهم‌نامه مسکن مهر شهر ملکان بررسی و در نهایت با توافق طرفین، این تفاهم‌نامه به امضای شرکت توسعه مسکن آذربایجان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان رسید./202/854/ب1

ارسال نظرات