۰۶ تير ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۷۵۰۵
بانوان طلبه حوزه علمیه مشهد؛

همگان از تشنج والتهابی در كشور دوری و به حفظ وحدت بیاندیشند

خبرگزاری رسا ـ طلاب و استادان حوزه علمیه خواهران مشهد از همگان خواستند ضمن لبیک به ندای رهبری برای حفظ وحدت و پرهیز از هرگونه تشنج و التهاب آفرینی و رعایت حریم شرع و اخلاق تلاش كنند.
مدرسه علميه نرجس مشهد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مدیریت، اساتید و طلاب مدرسه علمیه نرجس(س) با انتشار بیانیه ای، حمایت قاطعانه خود را از بیانات راهگشای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای  اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: سخنان نویدبخش رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) در خطبه های نماز جمعه تهران بار دیگر پیام وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی را به گوش تمامی جهانیان رسانید. این سخنان پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های رسانه های غربی و اخلال گری های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در داخل و خارج از کشور بود.

این بیانیه، با تأکید بر اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب، حجتی است بر تمامی مردم ایران، می افزاید: ملت ایران ضمن ممانعت از توطئه اخلال گران و اغتشاش آفرینانی که قصد آسیب به نظام اسلامی را دارند، با ایجاد فضای همدلی رقابت ها را تبدیل به رفاقت نموده و دولت اسلامی را در خدمت رسانی هرچه بیشتر یاری نمایند.

در ادامه بیانیه مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد آمده است: مدیریت، اساتید و طلاب مدرسه علمیه نرجس (س) حمایت قاطعانه خود را از بیانات راهگشای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) اعلام داشته و همگان را به لبیک ندای رهبری دعوت نموده، و به تلاش برای حفظ وحدت و پرهیز از هرگونه تشنج و التهاب آفرینی و رعایت حریم شرع و اخلاق فرامی خواند.
ارسال نظرات