08 July 2009 - 15:04
News ID: 3
فونت
آیت الله مقتدایی:
مدیر حوزه علمیه قم گفت: رأی مردم به دکتر احمدی نژاد بسیار روشن و صریح بود و اظهار تقلب در انتخابات از سوی برخی کاندیداها ادعایی بزرگ و زشت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی شب گذشته در گردهمایی ائمه جماعات استان قم در سخنانی خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تأیید ائمه اطهار(ع) و حضرت ولی عصر(عج) است و اینگونه تا امروز از تمامی بلایا و خطرات مصون مانده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: برگزاری انتخابات و تجلی مردمسالاری دینی از برکات انقلاب اسلامی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز در جهان بی نظیر است.

مدیر حوزه علمیه قم با بیان اینکه رأی مجدد کاندیدایی که چهار سال ریاست جمهوری کشور را برعهده داشته و به طور مستمر در میان مردم و در حال خدمت رسانی است، امری طبیعی است اظهار داشت: رأی مردم به دکتر احمدی نژاد بسیار روشن و صریح بود و اظهار تقلب در انتخابات از سوی برخی کاندیداها ادعایی بزرگ و زشت است.

آیت الله مقتدایی همچنین تصریح کرد: مسوولان اجرایی و امنیتی انتخابات تمامی راههای تقلب را مسدود کرده و بر تمامی مراحل برگزاری انتخابات نظارت کافی داشتند؛ ضمن اینکه ناظران بر این اقدامات از هر دو طیف و جبهه رقیب بودند.

مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم،‌شورای نگهبان و مسوولان امنیتی و انتظامی کشور را امین مردم دانست و گفت: اگر شخصی در این نهادهای نظارتی طرفدار یکی از نامزدهای انتخاباتی نیز باشد، نمی توان او را به اهمال و اغماض در انتخابات متهم کرد.

نایب رییس جامعه مدرسین با بیان اینکه اعتقاد به ولی فقیه، اعتقاد به امام زمان(عج) است اذعان داشت: ایشان کسی است که تنها به مصلحت نظام و انقلاب اسلامی می اندیشد و به هیچ عنوان نمی تواند خیانت و تقلب را بپذیرد و هنگامی که ایشان صراحتاً صحت انتخابات را تأیید می کند، می تواند بسیار اطمینان بخش باشد.

وی درادامه افزود: با این حال شورای نگهبان وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و پس از بررسی همه مراحل و بازشماری آرا، سلامت انتخابات را تأیید کرده است.

آیت الله مقتدایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پس از تأیید شورای نگهبان پرونده انتخابات بایستی مختومه شود و دیگر صحیح نیست که کسی بیانیه صادر کرده و فضا را بار دیگر متشنج کند.

مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به سوء استفاده دشمنان اسلام و انقلاب از ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، این دخالت های بی جای کشورهای غربی، در روابط ایران با آنها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه امروز دشمنان برای ضربه زدن به نظام دندان تیز کرده اند تصریح کرد: امیدواریم جمهوری اسلامی ایران که با حضور پرشور و آگاهانه مردم بیش از پیش اقتدار یافته است، همچنان مستحکم و آزاد راه خود را ادامه دهد.
تبصرہ بھیجیں
‫برای‬ مہربانی اپنے تبصرے میں اردو میں لکھیں.
‫‫قوانین‬ ‫ملک‬ ‫و‬ ‫مذھب‬ ‫کے‬ ‫خالف‬ ‫اور‬ ‫قوم‬ ‫و‬ ‫اشخاص‬ ‫کی‬ ‫توہین‬ ‫پر‬ ‫مشتمل‬ ‫تبصرے‬ ‫نشر‬ ‫نہیں‬ ‫ہوں‬ ‫گے‬