۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۵۱۹
علمای شیعه بحرین:

مردم تا تحقق خواسته هایشان به اعتصاب عمومی ادامه دهند

خبرگزاری رسا ـ مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین از شهروندان این کشور خواست تا تحقق خواسته های مشروع و عادلانه به اعتصاب عمومی ادامه دهند.
مجلس اسلامي علماي شيعه بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین در بیانیه ای، استفاده از خشونت و سرکوب شهروندان توسط نظامیان و مزدوران آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: مجلس اسلامی علمای بحرین محکومیت قاطع خود را نسبت به اقدامات وحشیانه نظامیان و مزدوران نظام و قلع و قمع معترضانی که با برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز در پی حقوق خود هستند را اعلام می کند.

این مجلس افزود: تجاوز به دانشگاه ها و ضرب و شتم جوانان دختر و پسری که همبستگی خود را با اعتراضات مردمی اعلام کرده اند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و مسوولیت کامل این جنایت بر عهده نظام است.

علمای شیعه بحرین بر ادامه اعتراضات مردمی تاکید کردند و اظهار داشتند: علمای شیعه بر ادامه اعتصاب های عمومی تاکید داشته و از مردم می خواهند تا تحقق خواسته های مشروع و عادلانه خود به اعتراضات ادامه دهند.

گفتنی است نیروهای امنیتی رژیم فاسد آل خلیفه، روز گذشته به سرکوب معترضان پرداخت و به سمت جوانانی که به صورت مسالمت آمیز در پی تحقق خواسته های خود بودند تیراندازی کردند.

شبکه های ماهواره ای نیز صحنه تیراندازی این نیروها از فاصله یک متری به سمت جوانی که در حال اعتراض بود را نشان دادند که موجب برانگیخته شدن احساسات جهانیان شد.

مزدوران این رژیم نیز که اکثرا بیگانگانی هستند که با هدف تغییر ترکیب جمیعت این کشور، تابعیت بحرینی گرفته اند در قالب گروه های مسلح با شمشیر، چاقو و چماق به مردم حمله ور شده و بیش از 400 تن از شهروندان تاکنون زخمی شده اند./980/گ
ارسال نظرات