۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۸۴۹
با حضور علما و روحانیون؛

خروش مردم عراق و عربستان علیه کشتار مسلمانان بحرین

خبرگزاری رسا ـ مردم شهرهای مختلف عراق و عربستان، روز گذشته پس از برگزاری نماز جمعه در اعتراض به کشتار ملت بحرین راهپیمایی کردند.
راهپيمايي ملت عراق در اعتراض به کشتار مردم بحرين راهپيمايي مردم عربستان در اعتراض به کشتار ملت بحرين راهپيمايي مردم عربستان در اعتراض به کشتار ملت بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، مردم شهرهای مختلف عراق و عربستان سعودی، روز گذشته، پس از برگزاری نماز جمعه در اعتراض به کشتار مردم مظلوم بحرین بدست نیروهای آل خلیفه و آل سعود راهپیمایی کردند.

مردم شهرهای بغداد، نجف، کربلا، کوفه، بصره، ناصریه، دیوانیه و سایر شهرهای عراق با برگزاری راهپیمایی، اعتراض خود را به اعزام نیروهای سعودی و امارتی به بحرین و همکاری با نظامیان بحرینی برای کشتار مردم بی دفاع این کشور اعلام کردند.

ساکنان شهر بصره پس از برگزاری راهپیمایی، در مراسم اهدای خون برای ملت بحرین شرکت گسترده ای داشتند.

شیعیان شهرهای قطیف، صفوی، عوامیه، ربیعیه، عمران، هفوف،تاروت، الاحساء و سیهات عربستان نیز پس از برگزاری نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، خروج سریع نیروهای عربستانی و اماراتی و پایان دادن به کشتار مردم بحرین را خواستار شدند.

راهپیمایی کنندگان که در میان آنان علما و روحانیون حضور داشتند با برافراشتن پلاکارد و پرچم بحرین، همبستگی خود را با ملت مسلمان بحرین اعلام کردند.

خبرهای رسیده از احساء حاکیست که نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به راهپیمایی کنندگان یورش برده و جمع کثیری از مردم را زخمی یا بازداشت کردند./980/گ
ارسال نظرات