۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۹۵۰
اندیشمند شیعه مصر:

غروب غرب نزدیک است

خبرگزاری رسا ـ اندیشمند شیعه مصر، دشمنی برخی از حکام جهان با ایران را با هدف تامین امنیت رژیم صهیونسیتی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت که غروب و افول غرب نزدیک است.
احمد راسم انفيس انديشمند شيعه مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، «احمد راسم النفیس» اندیشمند شیعه مصر در مقاله ای که در سایت اختصاصی وی منتشر شد دشمنی برخی حکام عرب با جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرد و گفت: برخی از حکام عربی و روسای کشورهای وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تلاش می کنند دیدگاه جهانیان را نسبت به ایران مخدوش سازند و دشمنی ملت ها را با این کشور افزایش دهند.

وی دشمنی با ایران را به دلیل تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و افزود: رسانه های وابسته به این نظام ها نیز به شدت در تلاشند با خطرناک جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران، مقاومت اسلامی را ریشه کن سازند تا امنیت اسرائیل تامین شود و از ثروت هایی که از مسلمانان غارت شده اند بهره مند شوند و لذت ببرند.

النفیس با اشاره به عدم پذیرش ترکیه در اتحادیه اروپا تصریح کرد: در حالی که کشورهای غربی به دلیل مسلمان بودن ملت ترکیه از پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا جلوگیری می کنند متاسفانه برخی از نادانان همچنان بر لزوم دشمنی با ایران تاکید می کنند، مخالفت آنان هیچ دلیل منطقی ندارد و تنها بر اساس نزاع های مذهبی انجام می گیرد.

اندیشمند شیعه مصر نسبت به ادامه نزاع میان امت اسلامی هشدار داد و اظهار داشت: امنیت امت اسلامی که دارای مذاهب، طوایف و نژادهای مختلف است به دلیل سیاست نژاد پرستی مبتنی بر دشمنی عرب با عجم و سنی با شیعی در معرض خطر قرار گرفته است و اگر این امور همچنان بر جوامع اسلامی حاکم باشد باید شاهد تسلط کامل غرب و صد البته رژیم صهیونیستی بر منطقه اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: زمان نظریه عروبیت که در آن بر عرب بودن تاکید می شود و در جنگ ایران و صدام به خوبی مشاهده شد گذشته است. عدم پذیرش این موضوع به تسلط کامل و ترسیم نقشه جغرافیایی جدیدی توسط غرب منجر می شود.

احمد راسم النفیس با تاکید بر غروب غرب در آینده ای نزدیک بیان داشت: به نظر می رسد نظام های عربی دیگر در برخورد با ملت ها نمی توانند به آمریکا و پایگاه های نظامی آن که مجبور است در آینده ای نزدیک از این کشورها خارج شود اعتماد کند. افول و غروب غرب نزدیک بوده و این مرحله تاریخی در حال محقق شدن است./980/ب902/گ
ارسال نظرات