۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۸۵۵
روز گذشته؛

همایش انقلاب های عربی و وحدت اسلامی در لندن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش انقلاب های عربی و وحدت اسلامی با حضور علما و اندیشمندان جهان اسلام در لندن برگزار شد.
همايش انقلاب عربي و وحدت اسلامي در لندن همايش انقلاب هاي عربي و وحدت اسلامي در لندن همايش انقلاب هاي عربي و وحدت اسلامي در لندن همايش انقلاب هاي عربي و وحدت اسلامي در لندن
به گزارش خبرگزاری رسا، همایش حمایت از انقلاب ملت بحرین، روز گذشته با حضور علما، اندیشمندان، نمایندگانی از گروه های معارض رژیم آل خلیفه و قشرهای مختلف مردم در بیرمنگام انگلستان برگزار شد.

سعید الشهابی، عضو جنبش الاحرار بحرین، گفت وگوی ملی آل خلیفه را ترفندی برای شکست انقلاب ملت عنوان کرد و گفت: رژیم آل خلیفه با ترفند گفت وگو در صدد ناکام ساختن انقلاب ملت بحرین بود، ولی همه این برنامه ها شکست خورد و مردم فریب این مذاکرات صوری را نخوردند.

وی افزود: آمریکا، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی در برابر قیام ملت های عربی ایستاده اند و به همین دلیل است که پیروزی نهایی این انقلاب ها علیه دیکتاتورها تاکنون به تعویق افتاده اند.

علی شکارا از اعضای جنبش عدالت بحرین نیز به بررسی جنایت های آل خلیفه و آل سعود علیه شهروندان بحرینی و ادامه تجاوزهای روزمره در این کشور پرداخت.

قرائت اشعاری در حمایت از انقلاب ملت بحرین و سرنگونی دیکتاتوری آل خلیفه و پخش کلیپ هایی از قیام ملت و جنایت های نظامیان سعودی و بحرینی از بخش های دیگر این همایش بود.

همایش مشابهی نیز روز گذشته با شعار «انقلاب های عربی و وحدت اسلامی» در لندن برگزار شد.

جمع کثیری از علما، روحانیون و اندیشمندان در این همایش حضور داشتند و برخی درباره قیام ملت های عربی خصوصا قیام مردم بحرین سخنرانی کردند./980/ب902/گ
ارسال نظرات