۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۹۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

آرمان‌های اسلامی ایران مهم‌ترین چالش پیش روی غرب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ایران اسلامی را بزرگ‌ترین چالش و دغدغه آمریکا بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دانست.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت ‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در همایش هادیان سیاسی شهرستان های میانه، هشترود و چاراویماق در حسینیه امام خمینی‌(ره) سپاه ناحیه میانه اظهار داشت: تحولات اخیر منطقه ای و خیزش های کشورهای اسلامی و همچنین سقوط دیکتاتورهای وابسته به غرب همه نشان از سیاست های غلط آمریکا در منطقه دارد.

وی با بیان این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی از نفوذ ایران در منطقه واهمه دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی در 32 سال گذشته آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را در روح و جان مسلمانان جهان اسلام بارور کرده و امروز شاهد خیزش هایی از جنس انقلاب اسلامی ایران هستیم.

حجت الاسلام ولایی ایران را بزرگ‌ترین چالش و دغدغه آمریکا بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی دانست و افزود: ایران پرچمدار نظام دینی و آمریکا پرچمدار نظام غیر دینی است؛ از این رو چشم جهانیان در سال های گذشته همواره به سمت ایران بوده تا از غیرت و اقتدار جهان اسلام دفاع کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی پروژه ایران هراسی در منطقه و تخریب چهره روحانیت را از مهم ترین توطئه های شوم دشمنان برای براندازی نظام اسلامی دانست و خاطر‌نشان کرد: جنگ نرم استکبار جهانی علیه باورهای دینی و عقیدتی مسلمانان مساله ای تعارف بردار نیست، باید اقدامات جدی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان اتخاذ کرد.

حجت الاسلام ولایی گفت: دشمنان نظام اسلامی اکنون با دو راهبرد فشار و اجبار از درون که بر روی عدم همراهی مردم و افکار عمومی با رهبری پافشاری می‌کند و همچنین جدایی میان مردم و ولایت به دنبال فروپاشی نظام از درون هستند.

وی با بیان این‌که اقدامات جریان انحرافی با هدایت دشمنان نظام طراحی و اداره می شود، افزود: تمرکز امروز غرب بر روی انتخابات مجلس در اواخر سالجاری در ایران است، باید ضمن هوشیاری و ولایت مداری در انتخاب افرادی شایسته و مورد تأیید رهبری نظام کوشا بود./935/پ203/س
ارسال نظرات