۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸

اخراج تعدادی دیگر از پزشکان بحرینی/ سی و پنجمین شهید انقلاب تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ وزارت بهداشت بحرین، جمع دیگری از پزشکان را به دلیل مداوای مجروجان قیام مردمی این کشور از کار برکنار کردند.
راهپيمايي در بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت بهداشت بحرین در ادامه پروژه اخراج پزشکان و کارکنان شیعه مراکز بهداشتی این کشور، تعداد دیگری از پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز درمانی و بهداشتی را اخراج کرد.

این افراد تنها به دلیل همراهی با مطالبات مشروع ملت و مداوای مجروحان انقلاب مردمی بحرین علیه رژیم فاسد آل خلیفه از کار برکنار شده اند.

متخصص قلب، پوست، استخوان و زنان و زایمان در میان پزشکان اخراج شده وجود دارند که به اتهام آنچه اقدامات سوء در بیمارستان ها و خیابان ها، مشارکت در اعتصاب، برگزاری تجمع های غیرقانونی و دعوت مردم به راهپیمایی و اعتراضات از کار برکنار شده اند.

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بزرگترین حزب معارض رژیم آل خلیفه در بیانیه ای ضمن محکومیت اخراج پزشکان تاکید کرد: اخراج تعدادی از پزشکان در کنار صدها اخراجی از وزارتخانه و سازمان های دولتی نشاندهنده اینست که دولت، اقدامات انتقامی علیه شهروندان را از عقل گرایی بیشتر می پسندد و به هیچ وجه در انتقام از شهروندان تاخیر نمی کند.

این جمعیت افزود: اقدامات انتقام جویانه نظام که از آغاز سرکوب گری علیه ملت انجام گرفته است نمی تواند ملت را از مطالبات مشروع خود بازدارد و فریادهای دموکراسی طلبانه را خاموش سازد.

خبر دیگر از بحرین اینکه، پیکر شهید جعفر محمد حسن، شهروند 29 ساله این کشور که به دلیل شکنجه های ماموران آل خلیفه به کما رفته و روز یکشنبه به شهادت رسید را تشییع کردند.

مراسم تشییع این شهید بحرینی به راهپیمایی ضد دولتی مبدل و با دخالت نیروهای امنیتی آل خلیفه و آل سعود به خشونت کشیده شد.

نظامیان بحرینی و سعودی برای متفرق کردن تشییع کنندگان از گازهای اشک آور استفاده و به مردم تیراندازی مستقیم کردند که تعدادی از شهروندان زخمی شدند.

جعفر محمد حسین، سی و پنجمین شهید ملت بحرین در راه آزادی و سرنگونی نظام آل خلیفه است./980/ب901/گ
ارسال نظرات