۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۳۶۶
روحانی بحرینی:

آمریکا با فروش سلاح به آل خلیفه در کشتار مردم شریک است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیون و فعالان سیاسی بحرین از فروش سلاح توسط آمریکا به آل خلیفه به شدت انتقاد کرد.
شيخ حسين الحداد روحاني بحريني
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین الحداد از روحانیون و فعالان سیاسی بحرین، امروز در مصاحبه با شکبه خبری العالم با اشاره به شکنجه زندانیان در زندان های آل خلیفه گفت: ملت بحرین با ماهیت رژیم آل خلیفه آشناست به از آنچه در زندان ها می گذرد خبر دارد و داند که اعترافات گرفته شده بر اساس شکنجه و زور رخ داده است.

وی افزود: بنده در دهه نود در بحرین زندانی بودم و با روش های اعتراف گیری مزدوران نظام در قالب شکنجه با برق و موارد مشابه به خوبی آشنا هستم، شهروندان بحرینی نیز به این امر واقف هستند و فریب اعترافات پخش شده از سوی متهمان را نمی خورند.

حجت الاسلام الحداد از اقدامات دوگانه آمریکا درباره قیام ملت بحرین به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: آمریکا از سویی با فروش سلاح به رژیم آل خلیفه به این نظام در کشتار ملت کمک می کند و از سویی دیگر بر لزوم گفت وگو و مذاکره معارضان با مقامات تاکید می ورزد.

این روحانی بحرینی تصریح کرد: آمریکا در حالی از آشوب گران سوری حمایت می کند و دولت سوریه را به عدم برخورد با آشوبگران فرامی خواند که در قبال سرکوب ملت مظلوم بحرین که با شیوه های مسالمت آمیز در پی حقوق مشروع خود است سکوت اختیار می کند.

وی نیروهای سپر جزیره را اشغالگر خواند و بیان داشت: ملت بحرین باید همانگونه با نیروهای اشغالگر سپر جزیره رفتار کند که فلسطینی ها با اشغالگران صهیونیست دارند.

شیخ حسین الحداد تاکید کرد: آنچه در بحرین رخ می دهد امری داخلی است و هیچ کشوری حق ندارد در امور داخلی بحرین دخالت کند.

وی با اشاره به ادامه اعتراضات تا تحقق کامل مطالبات مردم گفت: شهروندان بحرینی از خون خود، پیامی ساخت و بر آن پافشاری می کند و تا تحقق کامل خواسته های خود به نهضت ادامه می دهد./980/ب902/گ
ارسال نظرات