۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۷۳۲
مقتدی صدر:

ملت عراق به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق بر مقاومت ملت عراق تا خروج کامل اشغالگران تاکید کرد.
سيد مقتدي صدر رهبر جريان صدر عراق همايش انديشه هاي شهيد صدر در نجف اشرف
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در پاسخ به سوال یکی از پیروان این جریان درباره تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی از سوی انقلابیون مصری گفت: پایین کشیدن پرچم رژیم غاصب و کینه توز صهیونیستی پیام های فراوانی دارد که لزوم سرنگونی این رژیم طاغوتگر که همانند شبح بر سرزمین فلسطین سایه انداخته و به جولان می پردازد مهم ترین پیام این اقدام است.

وی افزود: با ما انقلابیون مصری همراه هستیم و از هرآنچه که داریم از جان گرفته تا مال، جهت پیروزی آنان دریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام صدر بر ادامه مقاومت علیه اشغالگران در عراق تاکید کرد و اظهار داشت: ملت عراق نیز همانند ملت مصر به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه می دهد و تا پایین کشیدن آخرین پرچم آمریکایی در عراق از مقاومت کوتاه نمی آید.

رهبر جریان صدر تصریح کرد: عراق، سرزمین اولیا و صالحان است و باید از لوث اشغالگران پاک شود.

خبر دیگر از عراق اینکه، همایش فکر و اندیشه حضرت آیت الله شهید محمد صادق صدر (ره) تحت عنوان «محمد الصدر، مرد فکر و جهاد» از سوی دفتر آن شهید در سالن نجف اشرف این شهر برگزار شد.

علما، استادان و طلاب علوم دینی، اندیشمندان، سیاستمداران، استادان و دانشجویان دانشگاه های مختلف و قشرهای مختلف مردم دراین همایش حضور یافتند.

حجت الاسلام شیخ کریم المنفی، عضو دفتر شهید صدر، عبدالجبار الحجامی و حسین الکندی از اندیشمندان و پژوهشگران اسلامی عراق به بررسی سیره شهید صدر و خدمات وی به دین و مذهب پرداختند./980/ب902/گ
ارسال نظرات