۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۰۳۱
با ارسال پیامی؛

خطیب جمعه نجف شهادت نماینده آیت الله سیستانی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف با ارسال پیامی، شهادت نماینده آیت الله سیستانی در کربلا را به وی تسلیت گفت.
سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف پيام تسليت قبانچي به آيت الله سيستاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف با ارسال پیامی به حضرت آیت الله سید علی سیستانی، به شهادت رسیدن شیخ مهند المعمار، نماینده وی در شهر مقدس کربلا از سوی تروریست ها را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر شهادت شیخ شهید مهند المعمار نماینده شما در شهر مقدس کربلا را شنیده و دلمان از این مصایبی که به دلیل عملیات تروریستی که ملت و بویژه نمایندگان گرامی شما را مورد هدف قرار می دهد و احتمال تکرار آن وجود دارد به درد آمد.

حجت الاسلام قبانچی افزود: ما نسبت به خطرهای این اقدامات واقف هستیم و همبستگی خود را با شما اعلام می کنیم. شما با تاسی از اجداد گرامیتان، هم و غم ملت و دین را به دوش کشیده و دردهای فراوانی در این کشیده اید و مراتب نگرانی خود را نسبت به مصایبی که ملت متحمل می شود اعلام کرده اید.

خطیب جمعه نجف تصریح کرد: ما به عمق مسوولیت بزرگ خود واقف بوده و چاره ای جز پایداری و ثبات نداریم و از رهنمودهای ارزشمند شما استفاده کرده و نسبت به آزارهایی که در این راه متحمل می شویم صبر پیشه می کنیم.

گفتنی است حجت الاسلام شیخ مهند المعمار از نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی در شهر مقدس کربلا، هفته گذشته پس از ادای نماز مغرب و عشا در مسجد منطقه سیف سعد کربلا از سوی افراد مسلح مجهول ترور و به شهادت رسید./980/ب903/گ

ارسال نظرات