۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۶۸۳۹
مقتدی صدر:

اجازه استفاده از اراضی عراق برای حمله به سایر کشورها را نمی دهیم

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر تاکید کرد که به هیچ کشوری اجازه استفاده از عراق برای حمله نظامی به سایر کشورها را نخواهد داد.
سيد مقتدي صدر
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در پیامی تاکید کرد که هیچ کشوری حق ندارد از خاک این کشور برای ضربه زدن به کشورهای همسایه استفاده کند.

وی در این پیام با اشاره به خبرهایی مبنی بر استفاده آمریکا از خاک عراق برای حمله نظامی به جمهوری اسلامی گفت: به هیچ کشوری اجازه نخواهیم داد تا از عراق به عنوان پایگاهی برای ضربه زدن به کشورهای مختلف حمله کند و راضی نخواهیم شد که اراضی عراق نیز به بهانه های مختلف مورد هدف قرار داده شود.

سید مقتدی صدر در بخش دیگری از پیام خود، تصویب قانون اختصاص یک میلیون دلار برای هر شهروند آمریکایی که توسط دیکتاتوری دستگیر و در جنگ سال 1991 به عنوان سپر انسانی مورد استفاده قرار گرفته بودند را به شدت محکوم کرد.

رهبر جریان صدر افزود: بسیار از جهانیان هیچ ارزشی برای خون ملت عراق قائل نیستند و شهروندان عراقی از سوی اشغالگران آمریکایی، گروه های تروریستی و دشمنان اهل بیت (ع) مورد هدف قرار داده می شوند.

گفتنی است سید مقتدی صدر که از مهم ترین مخالفان آمریکا به شمار می آید بارها نسبت به استفاده نیروهای اشغالگر آمریکایی از اراضی عراقی برای ضربه زدن و حمله نظامی به کشورهای منطقه هشدار داده است./980/ب902/گ
ارسال نظرات