۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۳۰۶
حکیم:

مجلس اعلای اسلامی مسوولیت بزرگی در قبال وطن و مردم دارد

خبرگزاری رسا ـ رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، مسوولان و اعضای این مجلس را به اخلاص در خدمتگزاری به ملت دعوت کرد.
سيد عمار حکيم مراسم بيست و نهمين سالگرد تاسيس مجلس اعلاي اسلامي در عراق
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در پیامی از مسوولان و اعضای این مجلس به دلیل برگزاری باشکوه مراسم بیست و نهمین سالگرد تاسیس مجلس اعلا تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: از همه رهبران و کادر اجرایی مجلس اعلای اسلامی عراق و نیروهای امنیتی به دلیل تلاش جهت برگزاری باشکوه مراسم بیست و نهمین سالگرد تاسیس مجلس اعلا تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به مسوولیت بزرگ این مجلس گفت: رهبران و اعضای مجلس اعلای اسلامی مسوولیت بزرگی در قبال ملت و وطن دارند و باید با حضور همیشگی و فعال میان مردم به خدمتگزاری به شهروندان بپردازند و از موفقیت و دستآوردهای مشروع وطن دفاع کنند.

سید عمار حکیم تصریح کرد: اعضای مجلس اعلای اسلامی باید به شیوه شهید محراب (شهید محمدباقر حکیم) و عزیز عراق (سید عبدالعزیز حکیم) وفادار باقی بمانند و در راه خدمت به وطن و شهروندان، اخلاص داشته باشند.

در بخش پایانی پیام تاکید شده است: از خداوند متعال می خواهم تا امنیت و رفاه را به ملت صبور عراق اهدا کند و ثواب و اجر بزرگی را برای خدمت گزاران به مردم در نظر گیرد.

گفتنی است مراسم بیست و نهمین سالگرد تاسیس مجلس اعلای اسلامی عراق، روز جمعه در بغداد و 10 استان عراق با حضور جمع کثیری از مقامات و اعضای مجلس اعلا و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام سید عمار حکیم در این مراسم در دفتر خود در بغداد به ایراد سخنرانی پرداخت./980/ب903/گ
ارسال نظرات