۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۴۴۸
اندیشمند شیعه مصردر گفت وگو با رسا:

آمریکا در پی سرنگونی مقاومت در سوریه است/ حمله صهیونیست ها به ایران حماقتی بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان شیعه مصر حمله های صورت گرفته علیه سوریه را به شدت محکوم کرد و گفت: آمریکا و استبکار جهانی با حمله سهمگینانه علیه سوریه در پی سرنگونی محور مقاومت هستند.
احمد راسم النفيس انديشمند شيعه مصر
به گزارش خبرگزاری رسا، احمد راسم النفیس از اندیشمندان شیعه مصر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه آینده مصر همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد گفت: اغلب گروه های سیاسی که در انتخابات حضور داشتند در زمان دیکتاتوری حسنی مبارک توانستند فعالیت های خود را گسترش دهند و هم اکنون از این فرصت استفاده کرده و موفق به پیروزی در انتخابات شدند.

وی افزود: گروه هایی در انتخابات اخیر شرکت کردند که در پرتو دیکتاتوری رشد کرده و هیچ نشانه ای از گروه هایی که نماینده انقلابیون و حامیان اهداف انقلاب به شمار می آیند در انتخابات دیده نشد و بسیار اشتباه است که این گروه ها را نماینده انقلاب بدانیم.

وی حمله های صورت گرفته علیه سوریه را به شدت محکوم کرد و ادامه داد: آمریکا و استبکار جهانی با حمله سهمگینانه علیه سوریه در پی سرنگونی محور مقاومت هستند و می خواهند سوریه را که از پایگاه های مقاومت است را تضعیف کنند.

احمد راسم النفیس حمله رژیم صهیونیستی به ایران را حماقتی بزرگ خواند و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به ایران به اقدامی انتحاری دست زده و موقعیت خود را به خطر خواهند انداخت، حمله نظامی به ایران امر ساده ای نیست و عملی شدن این تهدید به معنای انجام حماقتی بزرگ از سوی صهیونیست هاست.

این فعال سیاسی شیعه از مواضع مجلس شورای اسلامی در قبال انگلستان تقدیر کرد و خاطر نشان ساخت: تصمیم مجلس شورای اسلامی ایران مبنی بر تعطیلی سفارت انگلستان در ایران، اقدام قاطعی بود که نشان دهنده استقلال این مجلس است.

وی بیان داشت: تعطیلی سفارت انگلستان از سوی مجلس شورای اسلامی ایران مقابله با استبکار انگلیسی ها به شمار می آید./980/ب912/گ
ارسال نظرات