چاپ کتاب بازاریابی حلال در مالزی
خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل شرکت بینالمللی حلال مالزی، کتابی با عنوان «بازاریابی حلال؛ ایجاد اقتصاد جدید و ثروت» جدید چاپ و منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا لیو رن جان، مدیرعامل شرکت بینالمللی حلال مالزی در این کتاب اصول اولیه بازاریابی موفق حلال، مفهوم عمیق حلال، ظرفیت بازار جهانی برای محصولات و خدمات حلال و بایدها و نبایدهای شرکتهای موفق در زمینه حلال مورد بررسی قرار داده است.
وی می گوید: من به ارزش حلال عمیقاً اعتقاد دارم و میخواهم این مفهوم و صنعت ارزشمند را بهطور صحیح به مسلمانان و غیرمسلمانان معرفی کنم.
رن جان می افزاید: این کتاب با ارائه نمونههای متنوعی از تحقیقات صورت گرفته در خصوص صنعت حلال و چگونگی دست یابی به موفقیت ها، فعالان عرصه حلال را راهنمایی و انگیزه برای تلاش و فعالیت بیشتر را در آنان تقویت میکند.
لازم به ذکر است، این کتاب در حال حاضر در کتابفروشیهای معتبر سراسر مالزی در دسترس علاقمندان قرار گرفته و مرجع و راهنمایی بزرگ برای کارآفرینان و فعالان صنعت حلال است./982/ب903/گ
ارسال نظرات