۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۸۹۸

دو هفته نامه ندای رسا به پله دوازدهم رسید

خبرگزاری رسا ـ دوازدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه علمیه خوزستان منتشر شد.
دوازدهمين شماره از دو هفته نامه نداي رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوازدهمین شماره دوهفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه علمیه خوزستان و دیگر اخبار فرهنگی و مذهبی استان از سوی خبرگزاری رسا شعبه خوزستان منتشر شد.

مشروح بیانات آیت الله موسوی جزایری در جمع طلاب کوت‌عبدالله، گزارشی ویژه از برگزاری دوازدهمین همایش سران و معتمدین عشایر خوزستان، خبر برگزاری همایش کاروان های راهیان نور در اهواز، خبر نخستین همایش فعالان قرآنی و متن سخنان آیت الله موسوی جزایری در دیدار با مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) از مهم ترین اخبار منتشر شده در یازدهمین دو هفته نامه ندای رسا است.

درج سخنان برخی از مسؤولان استانی در رابطه با ترور دانشمندان هسته ای، خبر راه اندازی کتبخانه دیجیتال در حوزه علمیه اهواز و ایجاد کتابخانه در خانه های عالم خوزستان، اخبار نماز جمعه اهواز، کوتعبدالله و دیگر شهرستان های استان خوزستان و گزارش تصویری از اربعین حسینی در استان خوزستان از دیگر مطالب این دو هفته نامه به شمار می‌آید.

در دوازدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا و در بخش گفت و گوی ویژه آن حجت الاسلام و المسلمین محتسبی از روحانیون و خطبای حوزه علمیه اهواز به سخنانی پیرامون اهل بیت عصمت و طهارت و فلسفه عزاداری پرداخته است.

همچنین در حاشیه این دو هفته نامه مطالبی از جمله زندگی نامه علامه شیخ محمد تقی شوشتری، پاسخ به سوالات شرعی پیرامون تقلید از فرهنگ غربی، درج پیامی از آیات قرآن همراه با ترجمه، نکته ها و پیام های آن و نگاهی کوتاه بر زندگی شهید اکبر علیپور به چشم می خورد.

همچنین پاسخ به شبهه ای مبنی بر اینکه «چرا شیعه روایات صحابه را نمی پذیرد» از سوی حضرت آیت الله جعفر سبحانی از دیگر مطالب درج شده در حاشیه این شماره از دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

گفتنی است دوازدهمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا به همت دفتر خبرگزاری رسا در استان خوزستان در هشت صفحه به صورت تمام رنگی و در شمارگان 7000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ع

ارسال نظرات