۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۵۶۳
در دیدار با مراجع تقلید نجف؛

یکی از علمای عراق: مراجع تقلید اراده قدرتمند امت هستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه عراق در دیدار با مراجع تقلید نجف تاکید کرد که مراجع تقلید اراده قدرتمند امت اسلامی به شمار می آیند.
آيت الله محمدباقر ناصري از علماي عراق آيت الله ناصري و حضرت آيت الله شيخ اسحاق فياض
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمدباقر ناصری از علمای عراق و خطیب جمعه سابق شهر ناصریه که به نجف اشرف سفر کرده است، روز گذشته با مراجع تقلید این شهر دیدار کرد.

وی پس از تشرف به حرم مطهر امیرمومنان علی (ع) در دفتر حضرت آیت الله سید علی سیستانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد و به بررسی تحولات مختلف عراق و جهان پرداخت.

حضرت آیت الله سیستانی و آیت الله ناصری در این دیدار مشکلات ملت و بحران سیاسی کنونی عراق را مورد بررسی قرار داده و بر لزوم تلاش دولت برای برطرف کردن این مشکلات و پایان دادن به بحران تاکید کردند.

آیت الله ناصری پس از این دیدار با حضرات آیات شیخ محمد اسحاق فیاض، سید محمد سعید حکیم و شیخ بشیر نجفی به صورت جداگانه دیدار و با اشاره به نقش مراجع تقلید در وضعیت کنونی، مرجعیت تقلید را ندای اول ملت و اراده قدرتمند امت توصیف کرد.

این عالم عراقی همچنین به دیدار شیخ باقر شریف القریشی از علما و اندیشمندان این کشور که در بستر بیماری است شتافت و ابراز امیدواری کرد که وی به سرعت از این بیماری شفا یابد./980/ب902/گ
ارسال نظرات