۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۲۵۷۹

جنبش حماس تجاوزگری ها و شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جنبش حماس یهودی سای و شهرک سازی رو به افزایش صهیونیستی را محکوم کرد و سازمان ملل و نهادهای بین المللی را به اقدامی فوری جهت متوقف ساختن تجاوزگری های این رژیم اشغالگر فراخواند.
جنبش حماس
به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، روز گذشته با صدور بیانیه ای در واکنش به طرح جدید مقامات رژیم صهیونیستی برای ساخت مرکزی تجاری و پارکینگ در زمین های دیر ارمن در بخش قدیمی شهر قدس، یهودی سازی و شهرک سازی های رو به افزایش این رژیم اشغالگر را محکوم کرد.

جنبش حماس، هدف از این اقدام های تجاوزکارانه و طرح های شهرک سازی رژیم اشغالگر را یهودی سازی شهر قدس و نابود کردن آثار و مقدسات اسلامی و مسیحی در این شهر دانست و تاکید کرد: این دسیسه ها، زیر پا گذاشتن آشکار شرایع آسمانی و قوانین بین المللی است و خوی نژادپرست و جنایتکار رژیم صهیونیستی را آشکار می سازد.

این بیانیه با هشدار نسبت به استمرار تجاوزگری های این رژیم علیه شهروندان قدس و محروم ساختن آنها از حقوقشان، مسؤولیت کامل پیامدهای این تجاوزگری ها را به عهده رژیم صهیونیستی دانست و تمامی گروه های ملت فلسطین را به همبستگی بیشتر برای رویارویی با طرح ها و دسیسه های صهیونیستی فراخواند.

جنبش حماس با اشاره به افزایش تجاوزگری های صهیونیستی علیه اماکن و مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی، سازمان ملل و نهادهای حقوقی و انسانی بین المللی را به اقدامی فوری برای اعمال فشار بر مسؤولان صهیونیستی جهت متوقف ساختن پروژه های شهرک سازی خود و رسوا ساختن پروژه های یهودی سازی اش فراخواند./981/ب902/گ
ارسال نظرات