۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۱۵۶

حماس نسبت به حمله به مسجدالاقصی هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ حماس با صدور بیانیه‌ای مسجدالاقصی را خط قرمز خود خواند و اعلام کرد که هرگونه حمله‌ به این مسجد، اعلام جنگ علیه همه اعراب و مسلمانان خواهد بود.
فلسطين
به گزارش خبرگزاری رسا جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی، شهر بیت‌المقدس را چندین روز است که محاصره کردند تا یهودیان تندرو به مسجدالاقصی یورش ببرند اما این طرح با استقرار فلسطینیان در محوطه مسجد ناکام ماند.

حماس می افزاید: ایستادگی فلسطینیان مقیم سرزمین‌های اشغالی فابل تحسین است و از مردم فلسطین می خواهیم تا با اتحاد و وحدت با یکدیگر از مسجدالاقصی حمایت کنند.

گفتنی است، حزب یهودی و افراط‌گرای لیکود قرار بود 23 بهمن، در اقدامی نژادپرستانه به مسجدالاقصی حمله‌ور شود که با مقاومت ساکنان اراضی اشغالی در اجرای این طرح ناکام ماند.

اعضای لیکود اول صبح به باب المغاربه رسیدند، اما به دلیل ازدحام شهروندان فلسطینی در داخل و اطراف مسجد، پلیس رژیم صهیونیستی آنان را از ورود به این مکان منع کرد.

حماس همچنین از مردم مسلمان خواست تا به وظایف خود در قبال فلسطین و حمایت از مقاومت اسلامی عمل کنند.

لازم به ذکر است، اتحادیه علمای فلسطین نیز از امت اسلام خواست برای نجات مسجدالاقصی، سومین مکان مقدس مسلمانان، هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند./982/ب903/گ
ارسال نظرات