۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۷۷۲

صهیونیست های افراطی به مسجدالاقصی یورش بردند

خبرگزاری رسا ـ گروه هایی از صهیونیست های افراطی با پشتیبانی رژیم اشغالگر صهیونیستی و به دعوت گروه های تندروی اسراییلی به مسجدالاقصی یورش بردند.
مسجدالاقصي
به گزارش خبرگزاری رسا، بامداد امروز نخستین گروه 12 نفره صهیونیست های افراطی با پشتیبانی پلیس رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش آوردند و در این میان نیروهای پلیس این رژیم 4 جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

یک گروه دیگر از شهرک نشینان که متشکل از 9 زن و 8 مرد بودند از باب السلسله وارد مسجدالاقصی شدند و تعداد آنها به 36 نفر افزایش یافت و این در حالی بود که پلیس رژیم صهیونیستی با اعمال محدودیت هایی برای نمازگزاران مانع ورود افراد زیر 45 سال به داخل مسجدالاقصی شد.

منابع داخل مسجدالاقصی گفتند که پلیس رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز در صحن های مسجدالاقصی مستقر شده و نمازگزاران و حتی زنان را مورد بازرسی قرار می دهد و سامر ابو قویدر، نگهبان مسجدالاقصی را از مسجد بیرون کرده اند.

به گفته نگهبانان مسجدالاقصی پلیس رژیم اشغالگر از دو دروازه باب المغاربه و باب السلسله برای وارد کردن صهیونیست های افراطی به داخل مسجدالاقصی استفاده می کند.

پیش از این جمعیت های یهودی تندرو در شهرک کریات أربع در الخلیل از تصمیم خود برای ورود دسته جمعی به مسجد مبارک الاقصی و ادای آیین های مذهبی طی روز پنجشنبه خبر داده بودند و رهبران دینی و ملی قدس و اراضی سال 48 نیز از شهروندان فلسطینی خواسته بودند که برای رویارویی با حملات شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجد الاقصی در داخل آن حضور مداوم داشته باشند./981/ب902/گ
ارسال نظرات