۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۲۴۵۱۲
انتخابات مجلس نهم در رسانه های جهان(15)؛

خبرگزاری بلومبرگ : حضور ملت ایران در پای صندوق های رای چشمگیر است

خبرگزاری رسا- خبرگزاری بلومبرگ آلمان اظهار داشت که ملت ایران با عشق به نظام با شکوه تمام در پای صندوق های رای حاضر شده اند.
انتخابات
به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری بلومبرگ آلمان در گزارشی از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران، حضور ملت ایران در این انتخابات را پررنگ خواند و اعلام کرد: با وجود تشدید تحریم ها و تهدید ها علیه ایران در ماه های اخیر، حضور مردم در پای صندوق های رای گیری چشم گیر بود.

در این گزارش آمده است: مردم ایران در ساعات اولیه شروع رای گیری انتخابات مجلس ایران به صندوق های رای مراجعه کرده و کاندیدای مورد علاقه خود را انتخاب می کردند.

خبرگزاری بلومبرگ افزود: سرما و برف و باران شدید، برخی از استان های ایران را فراگرفته است، اما مردم در زیر برف و باران در صف های طویل منتظر گرفتن برگه رای هستند.

این خبرگزاری با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دقایق اولیه آغاز رای گیری در حسینیه امام خمینی (ره) تاکید کرد: رهبر عالی کشور ایران راس ساعت 8 صبح که آغاز رای گیری بود رای خود را به صندوق انداخت و از مردم خواست در ساعات اولیه به پای صندوق رای گیری بیایند.

خبرگزاری بلومبرگ آلمان از عشق و علاقه ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و اظهار داشت: تحریم های صورت گرفته علیه ایران با هدف عدم دستیابی به انرژی هسته ای،  کارساز نبوده و در علاقه مردم به نظام خود نکاسته است./982/ب902/گ
ارسال نظرات