۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۰۲۳
با فراخوان متقدی صدر؛

راهپیمایی روز مظلوم در عراق برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی روز مظلوم از سوی جریان صدر در روز 29 اسفند در عراق برگزار می شود.
سيد مقتدي صدر رهبر جريان صدر  عراق
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در پیامی، همه شهروندان عراقی اعم از شیعه و سنی را به برگزاری راهپیمایی در روز 29 اسفند با عنوان «روز مظلوم» دعوت کرد.

در این پیام آمده است: از همه شهروندان عراقی اعم از شیعه و سنی می خواهم در روز 29 اسفند با هدف مطالبه حقوق عمومی خود با عنوان «روز مظلوم» راهپیمایی مسالمت آمیزی برگزار کنند.

حجت الاسلام صدر افزود: راهپیمایی حق مشروع ملت عراق است که از آن حمایت می کنم، اما این راهپیمایی نباید از حالت مسالمت آمیز و عقلایی بودن خارج شود، این تظاهرات باید به نماد وحدت ملت مظلوم که از گذشته تاکنون به دلیل حضور اشغالگران از فساد و محرومیت و فقر رنج می برد، مبدل شود.

رهبر جریان صدر تاکید کرد: از همگان می خواهم در روز 19 ماه جاری (29 اسفند) به صورت یکپارچه و با صدای رسا، دست های خود را به دعا و مطالبه حق و امنیت به شیوه مسالمت آمیز بلند کنند و به شدت هوشیار باشند که چنین تظاهراتی به خشونت کشیده نشود.

وی این راهپیمایی را کاملا مردمی توصیف کرد و اظهار داشت: این راهپیمایی نه به جریان صدر و هر حزب خاصی تعلق ندارد و کاملا مردمی و از آن همه ملت عراق است، همه شهروندان موظف هستند از چهارچوب مسالمت آمیز خارج نشوند. /980/ب902/گ
ارسال نظرات