۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۵۲۴۸
مقتدی صدر:

ملت بحرین برگزیده خداست

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر عراق، ملت بحرین را برگزیده خدا و الگوی ایستادگی در برابر ظلم عنوان کرد.
مقتدي صدر پيام مقتدي صدر به ملت بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در پیامی که در برخی شبکه های ماهواره ای این کشور منتشر شد، مقاومت ملت بحرین در برابر نظام فاسد آل خلیفه را از زیباترین صحنه های تاریخ توصیف کرد.

وی با اشاره به مقاومت انقلابیون بحرینی گفت: آنچه انقلابیون در بحرین به نمایش می گذارند از زیباترین مواضع در طول تاریخ است و ما را به یاد فاجعه طف و عاشورا که از گذشته تاکنون به عنوان الگوی جهاد در سراسر جهان به شمار می آید، می اندازند.

حجت الاسلام صدر افزود: با چشمان خود می بینیم که انقلابیون و تظاهرکنندگان در بحرین عزیز چگونه به صبر پایبند مانده اند، بحرینی که از ظلم و استبداد و لغو آزادی و دموکراسی رنج می برد.

رهبر جریان صدر مقاومت در برابر اشغالگری را شیوه پیروان اهل بیت (ع) خواند و تصریح کرد: زنان و مردان بحرینی همچنان خون خود را در راه وطن و یاری حق تقدیم می کنند تا زیباترین معانی جهاد، صبر، عزم، قدرت و پایداری که شیوه و سلوک پیروان اهل بیت (ع) و الگوی مقاومت در برابر ظلم و اشغالگری در عراق و سایر کشورها که همچنان تحت ظلم و اندیشه های ویرانگرایانه غرب است را به نمایش می گذارند.

وی اظهار داشت: درود خداوند بر زنان و مردان مجاهد، صابر و انقلابی بحرین و زنان و مردان زندانی و درود بر همه ملت بزرگ بحرین باد.

سید مقتدی صدر ملت بحرین را برگزیده توصیف کرد و ادامه داد: خداوند ملت بحرین را برگزید تا الگویی برای جویندگان حق باشد، همه مردم بحرین با دین مذهب و نژاد مختلف در یک صف ایستاده تا کلمه آزادی و رهایی را فریاد بزنند.

این عالم عراقی قیام ملت بحرین را مردمی دانست و بیان داشت: انقلاب بزرگ بحرین همچنان به شرق و غرب و شیعه و سنی وابستگی ندارد و کسانی که این قیام را طایفه ای قلمداد می کنند، ننگ بزرگی را برای خود خریده اند.

وی تاکید کرد: قیام ملت بحرین کاملا مردمی و ملی است و هر اندازه که دروغگویان تلاش کنند این قیام را طایفه ای جلوه دهند به مقصود خود نخواهند رسید./980/ب902/گ
ارسال نظرات