۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۳۱۷

افزایش تعداد شهدای حملات صهیونیستی علیه غزه

خبرگزاری رسا ـ در سکوت جوامع و نهادهای بین المللی، رژیم صهیونیستی حملات خود را به منطقه غزه افزایش داده است.
غزه غزه
به گزارش خبرگزاری رسا، یک فروند هواپیمای رژیم صهیونیستی موشکی را به سمت گروهی از دانش آموزان فلسطینی که در نزدیکی یک جایگاه سوخت در منطقه السودانیه در شمال غرب شهر غزه حضور داشتند، شلیک کرد که در نتیجه آن یکی از آنها به شهادت رسیده و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

گفتنی است، حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه که از 19 اسفند، آغاز شده است، تاکنون 21 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 70 نفر دیگر زخمی شده اند.

جبهه عمل اسلامی لبنان، با صدور بیانیه‌ای جنایت‌های وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان مقاوم نوار غزه و کرانه باختری در فلسطین اشغالی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سازمان ملل و شورای امنیت کجا هستند و نقش این سازمان‌ها و دیگر محافل بین‌المللی و انسانی جهان در برابر جنایت‌های اسرائیل چیست؟ و چرا این نهادها اقدامات فوری و ضروری را به‌منظور پاسخ به تجاوز وحشیانه اسرائیل در غزه و از بین‌بردن محاصره این منطقه انجام نمی‌دهند؟

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش در نطقی در نشست آیپک تأکید کرد: امنیت اسرائیل به همان اندازه برای ما اهمیت دارد که امنیت آمریکا دارد.

لازم به ذکر است، رژیم‌های عربی منطقه بویژه قطر و عربستان که این روزها به شکلی تمام عیار با رژیم صهیونیستی علیه نظام سوریه و مقاومت یک‌صدا شده اند، چشمان خود را بر روی ملت مظلوم فلسطین و اعراب این سرزمین بسته‌اند./982/ب902/گ
ارسال نظرات