۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۳۰۳۲۱

بیست و یکمین شماره دوهفته‌نامه ندای رسا انتشار یافت

خبرگزاری رسا ـ بیست و یکمین شماره دوهفته‌نامه ندای رسا با محوریت اخبار علما و حوزه های علمیه در خوزستان منتشر شد.
بيست و يکمين شماره دو هفته نامه نداي رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و یکمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار علما، حوزه‌های علمیه و سایر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سراسر استان خوزستان منتشر شد.

مراسم آیین شعرخوانی شب شعر ولایت و امامت در اهواز به همراه گزارش تصویری، مشروح سخنان آیت الله موسوی جزایری در افتتاح طرح هادی روستائی شهرستان باوی و برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی رحمةالله‌علیه در اهواز از مهم ترین عناوین اخبار منتشر شده در بیست و یکمین شماره دوهفته‌نامه ندای رسا محسوب می‌شود.

مراسم تجدید بیعت عشایر عرب شعیبیه شهرستان شوشتر با آرمان های امام خمینی و مقام معظم رهبری در حضور آیت الله موسوی جزایری، بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین علیه‌السلام، دیدار صمیمانه آیت الله موسوی جزایری با طلاب و روحانیان مدرسه علی‌ابن‌ابی‌طالب (علیه‌السلام) اهواز از دیگر اخبار تازه‌ترین شماره دوهفته نامه ندای رسا است.

«شکافته شدن کعبه برای ولادت امام علی علیه‌السلام؛ معجزه ای جاویدان» عنوان مطلبی است که در آن به بررسی تاریخی و سندی موضوع شکافته شدن خانه خدا جهت تولد امیرالمؤمنان پرداخته شده است.

زندگی نامه شهید عادل خزانه دار، کار و تلاش در زندگی ائمه اطهار و پاسخ به شبهه ای از سوی آیت الله سبحانی مبنی بر این که «آیا روایت نگاه کردن به چهره حضرت علی علیه‌السلام عبادت است، با سند معتبر در منابع اهل سنت نقل شده است؟» از مطالبی است که در حاشیه دو هفته نامه ندای رسا به چاپ رسیده است.

یادآور می شود دوهفته‌نامه ندای رسا با مدیر مسؤولی حجت الاسلام سید علوان نجاتی موسوی و سردبیری حجت الاسلام پیمان علی نژاد در 8 صفحه با شمارگان سه هزار نسخه چاپ و در سراسر استان خوزستان توزیع شده است./9464/ن602/ق
ارسال نظرات