۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۰۸۳
سردبیر روزنامه صدای حسینی ھند:

ایران باوجود تحریم‎های غرب قله‎های اقتدار را فتح می‎کند

خبرگزاری رسا ـ سردبیر روزنامه صدای حسینی ھند با اشاره به اینکه تحریم های غرب در روند پیشرفت ایران تاثیر نخواهد گذاشت گفت: ایران باوجود تحریم‎ھای غرب قله‎ھای اقتدار را فتح می‎کند.
سيد جعفر حسين


سید جعفرحسین، سردبیر روزنامه صدای حسینی هند در گفت‎وگو با خبرنگارخبر گزاری رسا، با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران گفت: ایران باوجود تمام تحریم‎ھای غرب قله‎ھای اقتدار را فتح می کندو این بخاطر ایمان کامل به خداوند متعال وادامه دادن راہ ترسیم شدہ از سوی امام خمینی (رہ) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است.

جعفرحسین با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در بیداری اسلامی منطقه اظهار داشت: امام خمینی (رہ) تنھا شخیصتی است که  محاسبات نظام استکباری جھان را درھم پیچید و باشعار اتحاد مسلمانان نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی حضرت آیت الله خامنه ای را پیرو حقیقی راه امام خمینی(ره) دانست و بیان داشت: ایستادگی حضرت آیت الله خامنه ای مقابل استکبار جهانی، الگویی عملی برای همه مسلمانان جهان است.

سردبیر روزنامه صدای حسینی هند با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان ابراز داشت: هوشیاری ملت های منطقه در مواجهه با نقشه های زورگویان و همدلی و عمل به رهنمون های الهی اسلام می تواند نقشه دشمن را برملا و اسلام را به پیروزی نهایی برساند./988/ت303/ک


ارسال نظرات