۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۳۱۹۵۹

دوهفته نامه ندای رسا به گام بیست و سوم خود رسید

خبرگزاری رسا ـ بیست و سومین شماره دوهفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه و علمای خوزستان منتشر شد.
بيست و سومين شماره از دو هفته نامه نداي رسا

خبرگزاری رسا ـ بیست و سومین شماره دوهفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه و علمای خوزستان منتشر شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و سومین شماره دوهفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه و علمای خوزستان و با مطالبی در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، علمی، اقتصادی، فناوری، سلامت و خانواده منتشر شد.

 

مشروح بیانات آیت الله موسوی جزایری در دیدار با فرماندهان و پاسداران سپاه و مسؤولان و قضات دادگستری استان خوزستان، خبر مراسم تجلیل از روحانیون و مبلغان دینی شهرستان شوشتر، خبر سالگرد سی و یکمین سالروز شهادت آیت الله بهشتی و دیگر شهدای حادثه هفتم تیر با حضور آیت الله شفیعی از مهم ترین عناوین اخبار بیست و سومین شماره از دو هفته نامه ندای رسا است.

 

گزارشی از اولین همایش مسئولین فرهنگی مساجد فعال اهواز، گفت و گوی ویژه با حاج قاسم مقدمی نفر اول بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و گزارشی از منطقه محروم عین دو از دیگر اخبار منتشر شده در این شماره از دوهفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

 

گفت و گوی ویژه ندای رسا با حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی عضو هیئت علمی مؤوسسه امام خمینی رحمةالله علیه در رابطه با تربیت دینی فرزند عنوان مهم ترین مطلبی است که در قسمت سلامت و خانواده این دو هفته نامه منتشر شده است.

 

ششمین قسمت از پیشنهادهای طبیعی برای سلامت قلب، زندگی نامه شهید سعید خراسانی نژاد و پاسخگویی به احکامی در رابطه با ولایت فقیه و حکم حاکم مطالبی است که در حاشیه بیست و سومین شماره از دو‌هفته ‌نامه ندای رسا به چاپ رسیده است.

 

گفتنی است بیست و سومین شماره دو‌هفته‌نامه ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علون تجاتی موسوی، سردبیری حجت الاسلام پیمان علی نژاد و با همکاری هیئت تحریریه در 8 صفحه رنگی با شمارگان 3000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ق

ارسال نظرات