۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۳۱۹۸۳
رییس‌جمهور جدید مصر:

مصر کنونی حامی حقوق ملت فلسطین و حقوق مردم سوریه است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهوری منتخب مردم مصر در سخنانی در دانشگاه قاهره بر حمایت از ملت فلسطین و حقوق مردم سوریه تاکید کرد.
مرسي

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مرسی، رییس‌جمهور جدید مصر در سخنانی در دانشگاه قاهره که محمد طنطاوی رییس شورای نظامی حاکم و تعدادی از نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند گفت: الله اکبر بالاتر از همه چیز و این موفقیت‎ها به برکت و رحمت خداوند است.

 

 مرسی افزود: ما در مرحله جدیدی در تاریخ مصر به سر می بریم و صفحه درخشانی را آغاز کرده ایم که با همت و اراده ملت مصر رقم خورده است و ما باید به توسعه و پیشرفت توجه ویژه ای نشان دهیم.

 

 رییس جمهور مصر گفت: ما دستاوردهای بزرگی بدست آورده ایم که در راستای صیانت آن تمام تلاش خود را به کار می گیریم و هرگز به عقب باز نمی گردیم، چرا که این دستاوردها به برکت خون شهدا بوده است.

 

 وی افزود: ما از ملت‎ها برای دستیابی به حقوق خود حمایت می کنیم. مصر کنونی حامی حقوق ملت فلسطین و حقوق مردم سوریه است. خونریزی باید در سوریه متوقف شود و ما تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.


 مرسی با تاکید بر ضرورت همکاری مشترک کشورهای عربی گفت: ما برای افزایش همکاری میان کشورهای عربی از جمله مسائل دفاعی تلاش خواهیم کرد.
/982/ب902/ک
 

ارسال نظرات