۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۱۹۹۲
دبیر کل مجلس وحدت اسلامی پاکستان:

بزودی آمریکا را از کشور خود بیرون خواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل مجلس وحدت اسلامی پاکستان، با اشاره به نقش سفارت آمریکا در توطئه چینی علیه ملت این کشور گفت: سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده و به زودی این عامل استکبار جهانی را از پاکستان بیرون خواهیم کرد.
حجت الاسلام ناصرعباس جعفري دبير کل مجلس وحدت مسلمين پاکستان

 

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، حجت الاسلام ناصرعباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان روزگذشته در ھمایش قرآن وعترت که در لاھور پاکستان برگزار شد با اشارہ به این که سفارت آمریکا در اسلام آباد برای ایجاد بی ثباتی در کشور پاکستان توطئه چینی می کند اظھار داشت: بزودی آمریکا را از میھن خود بیرون خواهیم کرد.


حجت الاسلام ناصرعباس جعفری با بیان این که آمریکا واسرائیل با حمایت و پشتیبانی ازگروہ ھای تروریستی، امنیت ملی پاکستان را به خطر انداخته‎اند افزود: سیاست ھای سلطه جویانه آمریکا درمنطقه شکست خورده و در پاکستان نیز سرنوشت مشابه ای خواھد داشت.


وی ھدف حمله  تروریستی به کاروان ھای زیارتی را تشدید اختلافات طایفه ای و مذھبی دانست و گفت: شیعان پاکستان با اطاعت از ولی امرمسلمین جھان حضرت آیت اللہ خامنه ای اتحاد اسلامی را به نمایش گذاشته اند وھموارہ به این تاکید می ورزند.


این استاد حوزه علمیه پاکستان با اشاره به این که در انتخابات آیندہ، شیعیان به نمایندگان حامی گروہ تکفیری رای نخواھند داد گفت: کشور پاکستان با حمایت شیعه به وجود آمد ونیز با درایت شیعه ازاین بحران نجات خواھد یافت. /988/ب901/ک

 

 

ارسال نظرات