۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۱۲۳
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی:

فعالان جهادی به داد مسلمانان میانمار برسند

خبرگزاری رسا ـ بسیج دانشجویی دانشگاه فنی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای در حمایت از مردم مسلمان میانمار عنوان کرد: سالها است مدعیان حقوق بشر مسلمانان جهان را به علل مختلف مورد خشونت خود قرار داده اند و از هر عمل بیشرمانه ای کوتاهی نکرده اند و این جا است که فریاد مظلومیت مسلمانان از میانمار بگوش می‌رسد.
ميانمار
 

به گزارش خبرگزاری رسا، بسیج دانشجویی دانشگاه فنی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای در حمایت از مردم مسلمان میانمار، با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) مبنی بر این که اگر کسی در شرق جهان کشته شود و دیگری در غرب به آن راضی باشد شریک خون او است، تصریح کرد: سالهاست که مدعیان حقوق بشر مسلمانان جهان را به علل مختلف مورد خشونت خود قرار داده اند و از هر عمل بی شرمانه ای کوتاهی نکرده اند و این جا است که فریاد مظلومیت مسلمانان از میانمار بگوش می رسد.

 این بیانیه در ادامه می‌فزاید: در کجای منشور به اصطلاح با اعتبار سازمان ملل آمده است مردم بی گناهی را بدون هیچ جرمی بکشند و هیچ کدام از این کشورهای غربی که مدعی حقوق بشر هستند، حتی مخالفت نکنند. پس کجاست آن روحیه‌ی جهادی مسلمانان که تا درد مسلمان یا حتی انسانی را می‌دیدند، از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کردند.
 بسیج دانشجویی دانشگاه فنی در این بیانیه،‌با اعتراض به سکوت مردم آزادی خواه جهان تأکید کرد: روی سخنان ما با همه‌ی مردم آزاده‌ی جهان است که چرا سخنی نمی گویید؟ آیا وقت آن نرسیده تا دیگر بردگی برای اجانب و مستکبرین عالم را کنار بگذارید و بپاخیزید؟ امروز که نوبت مسلمان میانمار است. مطمئن باشید این طوفات خشونت علیه مردم مسلمان همان‌طور که مسلمانان یمن و دیگر کشورها را به لرزش درآورده بود، فردا شما را هدف قرار می‌دهد و مستکبرین و زورگویان وابسته به صهیونیسم جهانی به هیچ وجه عقب نشینی نمی‌کنند، مگر  اینکه شما علیه آنها بپاخیزید.
 در ادامه این بیانیه خطاب جهادگران عرصه خدمت به محرومان آمده است: روی بعدی سخنان‌مان با جهادگران و تمامی دوستان جهادی است که با تفکرات جهادی پا به عرصه گذاشته‌اند و غریبانه به مردم محروم خدمت می‌کنند. سوال ما این است آیا این حرکت که، جنبشی علیه کشتار مسلمانان ایجاد شود و کاروان کمک‌های مردمی بسوی آنها روانه کنیم، روحیه جهادی و کار جهادی نیست؟ چرا ای جهادگران از کشتن مردم در میانمار و بحرین و عربستان و... دردتان نمی‌آید. پس بپا خیزید، اکنون که ماه مبارک رمضان فرا رسیده است فکری به حال این مردم بی‌گناه بکنید.
 بسیج دانشجویی دانشگاه فنی با انتقاد از برخورد منفعلانه مسؤولان کشور در مقابل کشتار مردم میانمار تصریح کرد: روی سوم سخن به دولت و مجلس و مسؤولین کشور است که چرا فعال نمی‌شوید و منفعلانه همچنان منتظر کشتن و اتفاق فاجعه آمیز‌تری علیه مسلمان هستید؟ آیا روا نیست که به دنبال یک سنبه‌ی پر زور باشید و یک مجمع اسلامی علیه کشتار مسلمانان جهان تشکیل دهید؟ چرا که این حکومت‌های مستکبر جهانی برای کوچکترین امورد بی‌ارزش، مجمع و جلسه و کار انجام می‌دهند آن وقت ما مسلمانان نشسته‌ایم و منفعلانه با قضایا برخورد می‌کنیم.
 این بیانیه در پایان ‌خطاب به مقام معظم رهبری می‌افزاید: رهبر عزیزمان امام خامنه ای،نگرانی و ناراحتی شما بر ما پوشیده نیست و ما می‌دانیم این نگرانی و ناراحتی از طرف شما و پیوند قلبی شما با فرزندان جهادیتان قابل درک است، ما منتظر خم ابروی شماییم تا لبیک گویان و با جان دل به فرامین مقام عظیم الشأن ولایت عمل کنیم./958/د102/ج
ارسال نظرات