۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۹۶۱
مدیر مرکز اسلامی هامبورگ:

جرم مردم بی پناه میانمار مسلمانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ، نسل کشی مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار و سکوت معنا دار مجامع بین المللی را محکوم کرد.
امام مرکز اسلامي هامبورگ

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رمضانی، امام جماعت و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با محکومیت کشتار مردم بی دفاع مسلمان میانمار گفت: حمله به مردم بی دفاع، کشتار دسته جمعی، تجاوز به زنان و کودکان، غارت اموال مردم، آتش زدن منازل، تخریب مساجد و کوچ اجباری مسلمانان از شهر و دیار خود، بخشی از این وقایع دلخراش است که هر وجدان بیداری را دردمند و عواطف انسانی را جریحه دار می سازد.

 

وی افزود: جرم این مردم بی پناه تنها یک چیز است و آن اینکه آنها مسلمان هستند و در طول سالیان متمادی درعین فقر و نداری با کرامت وعزت زندگی کرده و سعی داشته اند در سخت ترین شرایط ایمان خود را حفظ کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی افزود: عذاب آورتر آنکه دراین حرکت وحشیانه، دولت میانمار، مسلمانان کشورش را به رسمیت نشناخته و آنان را جزو شهروند محسوب نمی کند و اینک کار به جایی رسیده که دستور اخراج آنها نیز صادر شده است. این درحالیست که سکوت معنادار انواع و اقسام سازمانهای مدّعی حقوق بشر حاکی از آنست که همگی فقط بار این اسامی را به یدک می کشند.

 

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ گفت: ما دراین مصیبت بزرگ به درگاه خدای سبحان شکایت می بریم و همدردی و همبستگی مسلمانان اروپا را با مسلمانان آن دیار اعلام می کنیم./982/ب902/ک

 

ارسال نظرات