۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۰۰۷
نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

سکوت درخصوص کشتار مسلمانان میانمار باعث ننگ مجامع بین المللی است

خبر گزاری رسا - نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان از سیاستھای دوگانه و سود جویانه غرب نسبت به مسلمانان منطقه انتقاد کردہ سکوت درخصوص کشتار مسلمانان میانمار باعث ننگ مجامع بین المللی دانست.
محمد امين شهيدي  نايب رييس مجلس وحدت مسلمين پاکستان



به گزارش خبر گزاری رسا حجت الاسلام محمد امین شهیدی  نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بیانیه ای کشتار مسلمانان میانمار را بشدت محکوم کرد .


وی با بیان این که مجامع غربی و بین المللی نبست به اوضاع منطقه سیاست ھای دوگانه وسود جویانه را دنبال می کنند افزود: برخی کشته شدن آشوبگران در سوریه خلاف حقوق انسانی ومقررات بین المللی می پندارند و از سوی دیگر نسبت به کشته شدن افراد بی گناہ وبی دفاع سخنی به میان نمی آورند و گویا مورد تایید آنان است. 


حجت الاسلام شهیدی سکوت مجامع عربی و مجامع بین المللی در مقابل این جنایت‎ھا را باعث ننگ آنان دانست و گفت: برای مردم منطقه پشت پرده و اھداف واقعی مدعیان حقوق بشر روشن شدہ است و دیگر فریب شعارھای مدافعان حقوق بشر را نخواھند خورد.


نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با انتقاد از سکوت کشورهای اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی از آنان خواست برای نجات مسلمانان بی دفاع کشور میانمار اقدام جدی نمایند و ازدولت تین سین، رییس جمهور میانمار بخواھند که بودایی ھای متعصب را محاکمه کند.


گفتنی است، بودایی ھای متعصب میانماری دراقدامی وحشیانه چندین ھزار مسلمانان میانمار، اعم از زن وبچه وافراد کهن سال را کشته و برخی را زندہ سوزاندہ اند و خیلی از مسلمانان میانمار را مجبور به ترک خاک کشورشان کردہ اند، وچندی پیش دولت تین سین، رییس جمهورمیانمار اعلام کردہ است که مسلمانان را بعنوان شھروند این کشور برسمیت نمی شناسد. این در حالی است که مسلمانان در این کشور از زمان مستعمرہ انگلیس حضور دارند و برای آزادی این کشور پا به پای بودایی ھای مقیم میانمار علیه انگلیس جنگیدہ اند./988/ب902/ک

 

 

ارسال نظرات