۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۲۸۸
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

مانند حضرت آیت الله خامنه ای کنار مظلومان عالم ایستاده ایم

خبرگزاری رسا - رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: مانند حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین کنار مظلومان و مقابل ظالمان در جهان ایستادہ ایم.
حجت الاسلام ناصرعباس جعفري


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری، رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس فلسطین که روز گذشته از سوی تشکل اسراء فاوندیشن و با حضور شخصیت‎ھای سیاسی، فرھنگی، مذھبی و میھمانان خارجی در اسلام آباد برگزار شد گفت: حمایت از مردم فلسطین و تلاش برای نابودی اسرائیل غاصب وظیفه همه مسلمین است.


حجت الاسلام جعفری با بیان این که یھودیان ساکن درسرزمین فلسطین اشغالی از نسل آمریکایی اند و باید به کشورشان برگرداندہ شوند گفت: فلسطین متعلق به مسلمانان فلسطینی است وب اید آنان آیندہ این سرزمین را رقم بزنند.


وی با اشارہ به این که مردم پاکستان ھموارہ حامی و پشتوانه مردم مظلوم فلسطین بودہ اند و خود را درمصیبت‎ھای آنان شریک می دانند اظھارداشت: فشار مردمی باعث شد که دولتمردان پاکستان اسرائیل را برسمیت نشناسند.


رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشارہ به بیانات امام خمینی(رہ) مبنی بر اینکه فلسطین متعلق به مردم این کشور است، بیان داشت: ما حامی و پیرو افکار و راہ ترسیم شدہ امام خمینی(رہ) ھستیم و باید برای تحقق آرمانھای ایشان و ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت اللہ خامنه ای گام برداریم.

وی بابیان این که ھدف از آشوب و ناامنی و حمایت از گروہ ھای تروریستی درکشور سوریه حفظ اسرائیل است افزود: سوریه تنھا کشور عربی است که مقابل اسرائیل ایستاده و از مقاومت و مردم فلسطین حمایت می کند.  


وی اضافه کرد: اسرائیل درحال نابودی است و حکومت بشار اسد برای این رژیم خطر جدی به شمار می آید.


حجت الاسلام جعفری با انتقاد از سکوت سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان‎ھای حقوق بشر نسبت به مسأله میانمار گفت: جای تعجب است که این سازمان ها در قبال ناامنی سوریه اینقدر هیاهو می کنند اما در نسل کشی مسلمانان میانمار سکوت کرده اند.


وی در پایان گفت: ما مانند حضرت آیت الله خامنه ای کنار ھر مظلوم و مقابل ھر ظالم و استکبار جھانی ایستادہ ایم./ 988/ب902/ک
 

ارسال نظرات