۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۶۱۸۷
روزنامه القدس العربی:

احمدی نژاد از دستاوردهای عظیم دفاعی ایران رونمایی کرد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه القدس العربی نوشت: رییس جمهور ایران از دستاوردهای عظیم دفاعی در روز صنعت دفاعی پرداری برداری کرد.
صنعت دفاعي ايران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه القدس العربی در گزارشی که در سایت اینترنتی خود منتشر کرد به پوشش رونمایی از تجهیزات نظامی رونمایی شده توسط رییس جمهور در مراسم روز صنعت دفاعی در ایران پرداخت.

 

القدس العربی نوشت: محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران از تعدادی از دستاوردهای عظیم نظامی رونمایی کرد. احمدی نژاد که به مناسبت روز صنعت دفاعی جمهوری اسلامی از نمایشگاه تجهیزات تولید شده توسط وزارت دفاع بازدید می کرد، نقاب را از دستاوردهای عظیم زمینی، دریایی و صنعت الکترونیک برداشت.

 

این روزنامه افزود: موشک فاتح 110، موتور دریایی بینان 4، آزمایشگاه پرنده آرمیتا (سکوی آزمون پروازی، خودروی تاکتیکی ارس و سامانه خمپاره انداز برد بلند 160 میلی متری به نام وفا از دستاوردهایی است که مورد پرده برداری قرار گرفتند.

 

روزنامه القدس العربی تاکید کرد: رونمایی از این دستاوردهای دفاعی در حالی صورت گرفت که ایران و اسرائیل به شدت در برابر هم قرار گرفته اند و خبرهایی مبنی بر احتمال حمله نظامی اسرائیل به پایگاه های هسته ای ایران به گوش می رسد که ایران در پاسخ به این تهدیدات اعلام کرد در صورتی که اسرائیل حمله کند از نقشه جغرافیا محو خواهد شد./980/ب902/ک

ارسال نظرات