۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۷۱۸۶
به همت موسسه افق اندیشه صورت گرفته است؛

تدوین کتاب دینی دوم ابتدایی با نام هدیه های آسمانی

خبرگزاری رسا ـ کتاب دینی دوم ابتدایی مدارس آموزش و پرورش با اسم هدیه های آسمانی از سوی موسسه افق اندیشه تدوین و از مهرماه سال جاری تدریس می شود.
افق انديشه

 

حجت الاسلام عبدالکریم صالحی، مسؤول موسسه افق اندیشه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‏که این موسسه در راستای تربیت مربیان و متخصصان کودک و نوجوان در سال 86 راه اندازی شد، گفت: به همت این موسسه چندین دوره تربیت مربی در بین طلاب ایرانی و غیر ایرانی برگزار شده است.

 

وی تهیه و آماده سازی محتوایی و آموزشی معارف دینی ویژه نوجوانان را از دیگر برنامه های این موسسه معرفی و خاطرنشان کرد: کتاب دینی دوم ابتدایی مدارس آموزش و پرورش با اسم هدیه های آسمانی از سوی این موسسه تدوین و  از مهرماه سال جاری تدریس می شود.

 

مسؤول موسسه افق اندیشه با اشاره به این‏که نرم افزار کتاب هدیه های آسمانی نیز در حال تولید است، ابراز داشت: در مراحل بعدی کتاب های دینی سال های بعدی مدرسه ها را نیز تدوین خواهیم کرد.

 

وی تدوین نرم افزار راز و نیاز ویژه مقطع ابتدایی و راهنمایی با موضوع نماز و ساخت دو انیمیشین پرستاران کوچک و قصه های پونه را از جمله فعالیت های موسسه افق اندیشه برشمرد و از تولید دو انیمیشن امثال قرآنی و ماجراهای خلیج فارس در آینده نزدیک خبر داد.

 

حجت الاسلام صاحی در پایان گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های موسسه به پایگاه اینترنی اندیشوران حوزه مراجعه کنند./921/ت302/ق

ارسال نظرات