۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۸۰۳۴
دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان:

گروه‎های تروریستی از سوی عربستان سعودی حمایت می‎شوند

خبر گزاری رسا- دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان با انتقاد نسبت به سکوت دادگاہ عالی این کشور نسبت به کشتار شیعیان گفت: کشتار شیعیان پاکستان توطئه سازمان یافته استکبار جھانی و ھمدستانش علیه اتحاد اسلامی است و عرببستان نیز از گروه های تروریستی حمایت می کند.
حجت الاسلام عارف حسين واحدي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عارف حسین واحدی دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان صبح امروز در یک کنفرانس خبری عملیات تروریستی پاکستان را بشدت محکوم کرد.


دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان با اشارہ به کشتارھای روزانه شیعیان در مناطق مختلف کشور و ناتوانی مراکز امنیتی در فراھم نمودن امنیت مردم گفت: گروھای تروریستی که از سوی عربستان سعودی حمایت می شوند ھموارہ برای بھم زدن امینت کشور تلاش می کنند.


حجت الاسلام عارف حسین واحدی، ترور مسؤول پروندہ کشتار شیعیان پاکستان را نیز بشدت محکوم کردہ و از دولت و دیوان عالی پاکستان خواست که عاملین این جنایت را ھر چه زود تر دستگیر و مجازات کنند.


وی با بیان این که اگر دولت عاملین جنایت ھا و دست‎ھای پشت پردہ آن را فاش کند امنیت به کشور باز خواھد گشت اظھار داشت: کشتار برادران قوم ھزارہ باھدف ایجاد اختلافات مذھبی و قبیله ای صورت می گیرد که امیدواریم دولت ھرچه زودتر وضع موجود را کنترل دھد.


گفتنی است که حجت الاسلام عارف حسین واحدی دبیر مجمع علمای شیعه پاکستان و روحانیان معروف منطقه کویته پاکستان حجت الاسلام جمعه علی اسدی، حجت الاسلام مھدی نجفی و حجت الاسلام اکبر زاھدی پس از کنفرانس خبری با سردار سعادت علی ھزارہ، رییس قوم ھزارہ دیدار و گفتگو کردند./ 988/ب902/ک
 

ارسال نظرات